اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی:

37 درصد جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: 234 هزار نفر معادل 37 درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات و حمایت‌های تأمین اجتماعی قرار دارند.

37 درصد جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی، سید علی‌اصغر محمودی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در خراسان جنوبی 77 هزار بیمه شده اصلی و 7 هزار نفر مستمری‌بگیر وجود دارند که با احتساب افراد تبعی 234 هزار نفر معادل 37 درصد جمعیت استان بوده که زیرپوشش خدمات و حمایت‌های تأمین اجتماعی قرار دارند.

وی با اشاره به افتتاح شعب اقماری در شهرستان‌های خوسف و سربیشه تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحدها و ارتقای شعبه اقماری بشرویه به تیپ پنج تعداد شعب خراسان جنوبی را می‌توان در حال حاضر 5 شعبه مادر، 9 شعبه اقماری و یک کارگزاری برشمرد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی، تأسیس نمایندگی مؤسسه حسابرسی و انتزاع آن از خراسان رضوی، ایجاد کمیسیون پزشکی در مرکز استان و نمازخانه در محل اداره کل، آغاز عملیات ساختمانی مجتمع اداری استان (اداره کل، مدیریت درمان و اسناد پزشکی) و توسعه ساختمان شعبه بیرجند را از اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

محمودی، انتقال شعبه قاینات به ساختمان جدید‌، توسعه و بهسازی شعب اقماری استان، انتقال کارگزاری به بیرجند، برگزاری آزمون استخدامی و جذب 57 نفر نیروی جدید جویای کار و ایجاد ردیف تشکیلاتی معاون اداره کل را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از زحمات و خدمات مجموعه تأمین اجتماعی در استان افزود: تأمین اجتماعی خود یک کشور است و با توجه به نیاز مردم و پیشرفت کشور وظیفه خدمتگزاری به مردم دوچندان می‌شود.

قهرمان رشید ادامه داد: رضایت مردم از سازمان تأمین اجتماعی روند صعودی دارد و این کار باید ادامه یابد؛ امید است تا سازمان تأمین اجتماعی استان به عنوان الگوی خدمت‌رسانی و رضایت‌مندی در کشور مطرح شود.

وی همچنین درباره رفع مشکلات، تأمین پزشک برای درمانگاه نهبندان و قاینات و احداث بیمارستان 96 تختخوابی در مرکز استان قول مساعد پیگیری داد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول