اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

تشکیل کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر از تشکیل کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد.

تشکیل کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر

عبدالمجید رازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در ماه‌های گذشته تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه سطح خدمات داشته و پیگیری‌های گسترده‌ای در این خصوص صورت پذیرفته است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: تمامی مسائلی که پیگیری آنها در دستور کار مسئولان تامین اجتماعی استان قرار دارد برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم است و در این زمینه شاهد اخذ مجوز برای تشکیل هیئت تجدید نظر در استان بوشهر خواهیم بود.

رازه بیان کرد: واگذاری انجام برخی از خدمات تامین اجتماعی توسط دفاتر پیشخوان دولتی یکی از مسائلی است که تامین اجتماعی استان بوشهر در ماه‌های گذشته پیگیری‌های گسترده‌ای در این خصوص انجام داده است.

وی به ارتقای تیپ تامین اجتماعی دشتستان اشاره کرد و افزود: پیگیری‌هایی در خصوص تبدیل شعبه تامین اجتماعی دشتستان از تیب سه به تیپ دو داشته‌ایم و با تحقق این امر معاون به این شعبه اختصاص می‌یابد و شاهد افزایش چهار نفری پرسنل این شعبه خواهیم بود.

این مسئول از تشکیل کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: تشکیل کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر از مسائل مهمی است که این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و کاراتر به بازنشستگان در دستور کار خود قرار داده و در آینده نزدیک شاهد تحقق آن خواهیم بود.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: برای تبیین بحث اقتصاد مقاومتی در تامین اجتماعی استان بوشهر اقدامات گسترده‌ای صورت پذیرفته و اجرای سیستم اتوماسیون در سازمان در راستای تحقق این هدف بوده است.

اجرای سیستم اتوماسیون اداری در تامین اجتماعی بوشهر

رازه به مزایای اجرای سیستم اتوماسیون اداری اشاره کرد و افزود: کاهش مصرف کاغذ و هزینه کاغذ و تسریع در روند رسیدگی به نامه‌ها و درخواست‌ها از مهم‌ترین دستاوردهایی است که اجرای سیستم اتوماسیون در تامین اجتماعی استان بوشهر به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: با استفاده از این روش نتیجه نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌ها به مرکز حداکثر تا پایان هر هفته در استان بوشهر دریافت می‌شود و این در حالی است که در شیوه سنتی مکاتبات (کاغذی)، زمان رسیدگی به درخواست‌ها و دریافت پاسخ به مراتب بیشتر از شرایط فعلی بود.

رازه حذف هزینه‌های اضافی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تامین اجتماعی استان بوشهر دانست و گفت: از طریق نظارت‌های مستقیم و غیر مستقیم هزینه‌های اضافی سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر را حذف کرده‌ایم.

وی تصریج کرد: سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر استفاده حداکثری از زمان را در دستور کار خود قرار داده و در این خصوص شاهد تقسیم شعب تامین اجتماعی استان به مناطق شمالی و جنوبی بوده‌ایم که این امر در استفاده حداکثری از زمان و رسیدگی به امور موثر بوده است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: بهره‌گیری از تجارب بازنشستگان سازمان برای انجام امور و شرح وظایف به بهترین نحو ممکن از مسائلی است که تامین اجتماعی استان بوشهر توجهی خاص به آن داشته است.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول