اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

رفع مشکل نیروی اداری تامین اجتماعی آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از رفع مشکل نیروی اداری تامین اجتماعی این بخش خبر داد.

رفع مشکل نیروی اداری تامین اجتماعی آبپخش

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم تلاش فراوانی برای ارائه خدمات مختلف به مردم صورت گرفته و در تمامی زمینه‌ها موفقیت‌های ارزشمندی حاصل شده است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: گسترش خدمات اجتماعی یکی از اولویت‌های ارزشمندی است که دولت در مسیر آن گام برداشته و رشد خدمات بیمه‌ای در جامعه از اهدافی است که دولت در همین راستا به آن توجه داشته است.

خرم‌روز بیان داشت: شعبه اقماری تامین اجتماعی از سال 89 در منطقه آبپخش فعالیت داشته و مسئولان آبپخش با توجه به گستردگی جمعیتی و جغرافیایی این منطقه پیگیری‌های گسترده‌ای برای توسعه فعالیت‌های تامین اجتماعی آبپخش انجام داده‌اند.

وی تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تامین اجتماعی آبپخش را مهم ارزیابی کرد و افزود: تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش از اقدامات مهمی است که با همکاری سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

این مسئول اذعان داشت: ارائه خدمات تامین اجتماعی برای امروز و فردای اقشار و آحاد مختلف جامعه یک ضرورت است که باید بیش از این مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: افزایش پرسنل شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش از مهم‌ترین نیازهای آبپخش است که در ماه‌های گذشته در مکاتبات و مذاکراتی که با مسئولین تامین اجتماعی استان و شهرستان داشته‌ایم، همواره بر آن تاکید کرده‌ایم.

خرم‌روز ابراز داشت:‌ همدلی مسئولین از کلیدهای موفقیت یک سیستم است و مسئولین باید با اتحاد و انسجام، بیش از گذشته در مسیر رفع نیازهای مردم کوشا باشند.

وی به رفع مشکل نیروی اداری تامین اجتماعی آبپخش، گفت: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در ماه‌های گذشته همکاری فراوانی با ما داشته‌اند و در روزهای آتی شاهد رفع مشکل نیروی انسانی تامین اجتماعی اقماری آبپخش خواهیم بود.

خرم‌روز یادآور شد: بر اساس اطلاعات واصله امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور با ارتقای رتبه تامین اجتماعی شهرستان دشتستان از تیپ سه به تیپ دو موافقت کرده و این امر زمینه رفع مشکل تامین اجتماعی آبپخش را به‌وجود آورده است.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول