اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام:

مدیریت درمان مقام اول طرح تکریم ارباب رجوع را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: مدیریت درمان، مقام اول طرح تکریم ارباب رجوع را کسب کرد.

مدیریت درمان مقام اول طرح تکریم ارباب رجوع را کسب کرد

مهیار سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این مدیریت با اندیشیدن ساز و کارهای لازم در راستای ارائه خدمات به مراجعین از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و در عمل در این راه تلاش کرده است.

وی ادامه داد: این مدیریت با بکارگیری پزشکان متخصص داخلی در دو شیفت کاری صبح و عصر و همچنین 14 پزشک عمومی در ایلام دهلران در راستای ارائه خدمات به مردم استان و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی تلاش می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: فعال کردن واحد دندانپزشکی با بکارگیری شش دندانپزشک و توسعه یونیت‌های دندانپزشکی نیز در راستای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تلاش کرده است.

سلیمانی تصریح کرد: کوتاه‌تر کردن زمان پذیرش نسخ آزمایشگاه از یک هفته به همان روز از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: انجام جراحی‌های ارولوژی با دستگاه تی‌.یو.ال پیشرفته و تلاش برای بهبود معاینات بارداری و ارجحیت اقدامات پیشگیرانه نسبت به اقدامات درمانی در واحدهای مامایی و فعال‌تر کردن درمانگاه اطفال از دیگر خدمات ارائه شده به مردم است.

وی ادامه داد: تلاش و پیگیری برای اخذ مجوز چهار تخت آی.سی.‌یو در بیمارستان در حال احداث تامین اجتماعی، تلاش در راستای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این بیمارستان و ... از دیگر رویدادهای مهم در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: البته در کنار مطالب ارائه شده نیز نواقصی وجود دارد که در راستای رفع این مشکلات از همه توان مدیریت و کارکنان درمان تامین اجتماعی استان ایلام استفاده می‌شود.

* عدم پیشرفت فیزیکی بیمارستان تامین اجتماعی ایلام از چالش‌های پیش‌‌روی است

سلیمانی تصریح کرد: عدم پیشرفت فیزیکی بیمارستان در حال احداث مطابق با زمان برنامه‌ریزی شده از چالش‌های پیش‌روی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: استیجاری بودن درمانگاه شماره دو و عدم ورود به فاز مناقصه ساخت درمانگاه، عدم وجود مراکز درمانی ملکی در دیگر شهرستان‌های استان و کمبود پزشک متخصص آزاد یا طرحی برای ارائه خدمات به عنوان مسئول فنی، پزشک زنان، داروساز، پزشک دوم بیهوشی و ... از دیگر چالش‌های پیش‌رو است.

* 230 هزار نفر از جمعیت استان ایلام بیمه تامین اجتماعی هستند

وی ادامه داد: در حال حاضر 230 هزار نفر در استان ایلام بیمه شده تامین اجتماعی بوده و از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه نیز تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به این تعداد افراد در استان ایلام کرده است.

سلیمانی تصریح کرد: به عنوان مثال این مدیریت با 165 مرکز درمانی در ایلام قرار داد همکاری منعقد کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: افزون بر این نیز مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام با 124 مرکز درمانی در دیگر مناطق نیز قرارداد منعقد کرده که 12 مرکز بستری و 277 مرکز نیز سرپایی است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه امسال نیز در مجموع 257 هزار و 808 نفر به مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام مراجعه کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: ارائه خدمات درمانی به این افراد در حوزه‌های تزریقات، جراحی بزرگ، آزمایشگاه، بستری، جراحی جنرال، جراحی لوکال، مراجعه مامایی، داروخانه، مراجعه دندانپزشکی و مراجعه متخصص و ... بوده است.

انتهای پیام/2246/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول