اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان:

فضای وبگردی قشر جوان را تهدید می‌کند / راه‌اندازی کتابخانه مجازی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: فضای وبگردی از مهم‌ترین خطراتی است که جامعه به ویژه قشر جوان را تهدید می‌کند.

فضای وبگردی قشر جوان را تهدید می‌کند / راه‌اندازی کتابخانه مجازی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی عباسی شامگاه چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، اظهار داشت: گردش افراد در فضای مجازی و وبگردی به عنوان تهدیدی جدی برای جوانان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فضای مسموم فضای مجازی خاطرنشان کرد: حضور در چنین فضای آلوده‌ای، جوانان را به شدت تهدید می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان، پرداختن به کتابخانه‌های مجازی را از نیازهای واقعی جامعه برشمرد و تصریح کرد: باید چنین کتابخانه‌هایی برای رفع نیازهای جوانان راه‌اندازی شود. 

وی از آمادگی جهاد دانشگاهی استان زنجان برای راه‌اندازی چنین کتابخانه‌ای خبر داد و افزود: برای رفع نیازهای جامعه به ویژه قشر جوان و دانشجوی جامعه، جهاد دانشگاهی آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

*رسانه هدایت‌کننده در فضای مجازی کمتر مشاهده می‌شود

عباسی با بیان اینکه رسانه هدایت‌کننده و مسیردِه قابل استفاده در فضای مجازی کمتر مشاهده می‌شود، عنوان کرد:‌ باید اقدامات لازم برای رفع نیازهای جوانان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان می‌تواند به عنوان نخستین استان کشور به راه‌اندازی کتابخانه مجازی اقدام کند، یادآور شد: باید از تجربیات اساتید دانشگاهی در این زمینه استفاده شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه خاکستری در زنجان با هدف معرفی اهداف دشمنان در حوزه مجازی برگزار شد، ابراز داشت: این نمایشگاه دارای آثار و برکاتی بسیاری بود.

وی با اشاره به اینکه زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی کتابخانه مجازی فراهم است، اذعان داشت: باید از ظرفیت‌های استان برای راه‌اندازی این کتابخانه استفاده شود.

*اعتیاد به فضای مجازی

عباسی با بیان اینکه برخی از مدیران استانی از نمایشگاه خاکستری بازدید کردند، گفت: بیش از نیمی از مدیران اعتیاد به فضای مجازی را تأیید می‌کردند.

وی در پایان بر ضرورت راه‌اندازی چنین کتابخانه‌هایی تأکید کرد و گفت: باید زمینه‌های لازم برای استفاده جوانان از فضای مجازی پاک فراهم شود.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول