اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان خبر داد

راه‌اندازی سامانه بلوتوث سنتر در اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان از راه‌اندازی سامانه بلوتوث سنتر به منظور دستیابی آسان‌تر به کتاب در این اداره خبر داد.

راه‌اندازی سامانه بلوتوث سنتر در اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان

هاشم حمیداوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: سامانه بلوتوث سنتر به منظور دستیابی آسان‌تر به کتاب در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان راه اندازی شد.

وی افزود: از آنجایی که شهرستان شادگان با وسعت بسیار و موقعیت جغرافیایی مطلوب یکی از پرجمعیت‌ترین و اقماری‌ترین روستاها را در سطح استان خوزستان در دل خود گنجانده است، به کارگیری دستگاه سامانه بلوتوث سنتر در این شهرستان ضروری احساس می‌شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر «توجه هر چه بیشتر به نهضت مطالعه و حوزه کتاب و کتابخوانی»، این اداره را به سامانه مذکور مجهز کرده تا موجبات نشاط فرهنگی و توسعه علم آموزی را برای شهروندان به ویژه کتابخوانان فراهم کرده باشیم.

وی همچنین عنوان کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با برنامه‌ریزی مدون در نشر کتب ادواری معرفی شده که در مرحله اول شامل پنج عنوان کتاب الکترونیکی توسط کارکنان خدمتگزار فرهنگ مقدس نشر کتاب پخش و ارسال شد.

حمیداوی ادامه داد: از جمله محاسن این دستگاه بلوتوث تا فاصله 50 متر قابل ارسال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، با بهره گیری از فن‌آوری جدید، نقاط دوردست محروم شهرستان کتاب مورد علاقه خود را از طریق این دستگاه در اختیار خواهند گرفت.

انتهای پیام/72001/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول