اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران خبر داد

جذب کارمند در کتابخانه‌های تازه تأسیس کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های کشور از دعوت به همکاری نیروهای جدید برای کتابخانه‌های عمومی تازه تأسیس در کشور خبر داد.

جذب کارمند در کتابخانه‌های تازه تأسیس کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، حمیدرضا احمدی مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد کتابخانه‌ها از دعوت به کار نیروهای جدید برای کتابخانه‌های عمومی تازه تأسیس در سراسر کشور از طریق آزمون کتبی و شفاهی خبر داد.

وی گفت: ثبت‌نام از 20 بهمن آغاز شده و تا 28 بهمن ماه ادامه دارد که از طریق پورتال اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های کشور به آدرس www.iranpl.ir انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم اسفندماه آزمون به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود. 

احمدی در ادامه با اشاره به رشته‌های تحصیلی فارغ التحصیلان متقاضی همکاری در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: جذب نیرو، شامل رشته‌های مختلفی از جمله کتابداری، الهیات، مدیریت امور فرهنگی، روانشناسی کودک، علوم تربیتی و ... خواهد بود که به ترتیب نیاز در بخش‌های ستادی و کتابخانه‌ای مشغول به کار خواهند شد.

وی ادامه داد: ما به تفکیک هر استان نیازسنجی می‌کنیم و تعداد نیروهای مورد نیاز را به همراه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان، دعوت به کار خواهیم کرد. 

مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های کشور خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی نهاد در دو مرحله انجام می‌شود که در مرحله اول آزمون کتبی است و به صورت عمومی در سطح کشور برگزار می‌شود و بعد از اعلام سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان از آن‌ها برای مصاحبه حضوری و تخصصی دعوت می‌شود تا نفرات نهایی از میان آن‌ها جذب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شوند.

انتهای پیام/86019/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول