اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی دزفول خبر داد

تجهیز تاکسی‌های دزفول به کتابخانه سیار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی دزفول از تجهیز تاکسی‌های شهرستان دزفول به کتابخانه سیار خبر داد و گفت: مراحل اجرای این طرح در حال انجام است.

تجهیز تاکسی‌های دزفول به کتابخانه سیار

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، محمد معظم‌فر ظهر امروز در مراسم آغاز به کار تجهیز تاکسی‌های دزفول به کتابخانه سیار اظهار کرد: برای اجرای این طرح بین نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دزفول و سازمان تاکسیرانی دزفول تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسیده است.

وی با اشاره به تعداد تاکسی‌های شهری دزفول افزود: در حال حاضر در سطح شهر دزفول بیش از یک‌هزار و 150 تاکسی شهری در حال فعالیت و جابه‌جایی مسافر بوده که در نوع خود رقمی قابل توجه است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی دزفول با اشاره به مزایای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اجرای طرح مذکور می‌تواند به ارتقای سطح مطالعه مفید تلاش کند و سرانه مطالعه در شهرستان را ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح همکاری قابل توجهی را از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهد بوده‌ایم، عنوان کرد: اجرای این طرح در راستای ارتقای سطح فرهنگی شهر دزفول نیز موثر خواهد بود.

*تاکسیرانی شغلی بسیار سخت است

معظم‌فر اضافه کرد: تاکسیرانی شغلی بسیار دشواری است و به این دلیل فعالیت در این شغل مشکلات خاص حیطه فعالیت خود را دارد.

وی همچنین عنوان کرد: راه‌اندازی کتابخانه در تاکسی‌های شهرستان دزفول به نوعی اقدامی ابتکاری در راستای ارتقای سطح مطالعه مفید بوده و باید از این طرح حمایت شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی دزفول در پایان با بیان اینکه مطمئنا استقبال مردم از اجرای این طرح بسیار خوب خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول