اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی در این استان خبر داد.

برگزاری آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی در کهگیلویه و بویراحمد

 نادر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از دعوت به کار نیروهای جدید برای کتابخانه‌های عمومی سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق آزمون کتبی و شفاهی خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام از تاریخ 20 تا 28 بهمن‌ماه از طریق پورتال اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های کشور به آدرس:‌ www.iranpl.ir انجام خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم اسفندماه آزمون به صورت هم‌زمان در سراسر کشور توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شود.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به رشته‌های تحصیلی فارغ‌التحصیلان متقاضی همکاری در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی این استان گفت: جذب نیرو شامل رشته‌های مختلفی از جمله؛ کتابداری، الهیات، مدیریت امور فرهنگی، روانشناسی، ادبیات، علوم تربیتی، تاریخ، کامپیوتر و ... خواهد بود که به ترتیب نیاز در بخش‌های ستادی و کتابخانه‌ای مشغول به کار خواهند شد.

حسینی افزود: ما به تفکیک هر شهرستان نیازسنجی و تعداد نیروهای مورد نیاز را به همراه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان دعوت به کار در سایت ذکر شده اعلام کردیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی این نهاد در دو مرحله انجام خواهد پذیرفت که در مرحله اول آزمون کتبی است و به صورت عمومی در سطح کشور برگزار خواهد شد و بعد از اعلام سه برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان از آنها برای مصاحبه حضوری و تخصصی دعوت خواهد شد تا نفرات نهایی از میان آنها جذب کتابخانه‌های عمومی این استان شوند.

انتهای پیام/82009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول