اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز خبر داد

چهار باب کتابخانه عمومی اهواز در انتظار افتتاح

خبرگزاری فارس: مهین موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز از افتتاح چهار باب کتابخانه عمومی در اهواز تا پایان بهمن ماه خبر داد.

چهار باب کتابخانه عمومی اهواز در انتظار افتتاح

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، مهین موسوی اظهار کرد: افتتاح چهار باب کتابخانه عمومی در شهرستان اهواز که شامل کتابخانه‌های عمومی علوی، مهدیه، کوثر و شهید مطهری است تا پایان بهمن ماه انجام و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: کتابخانه عمومی علوی در طبقه دوم فرهنگسرای علوی که توسط حضرت آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی مهدیه نیز که توسط حضرت آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان حق انتفاع آن به مدت 30 سال به نهاد کتابخانه‌های عمومی واگذار شده، یکی دیگر از این کتابخانه‌ها است.

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه کوثر در آینده‌ای نزدیک، گفت: این کتابخانه عمومی به همت سازمان قطار شهری اهواز ساخته شده است و اکنون در مراحل پایانی تجهیز قرار دارد و به زودی افتتاح خواهد شد.

به گفته موسوی،‌ کتابخانه عمومی شهید مطهری نیز به عنوان یکی از کتابخانه‌های مجهز شهر اهواز با دارا بودن بخش‌های مختلف کودک و نوجوان، مرجع، اینتر نت و ... تا پایان بهمن ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

اکنون 29 باب کتابخانه در شهر اهواز فعال است که 51 هزار نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.

انتهای پیام/72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول