اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با حضور مسئولان

کتابخانه عمومی شهدای پیان ایذه افتتاح شد/ دست‌و دلبازی فرماندار ایذه

خبرگزاری فارس: کتابخانه عمومی شهدای پیان شهرستان ایذه امروز با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار ایذه، دفتر نماینده مجلس، مسئولان شهری و اهالی روستای پیان افتتاح شد.

کتابخانه عمومی شهدای پیان ایذه افتتاح شد/ دست‌و دلبازی فرماندار ایذه

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه اظهار کرد: زیربنای کتابخانه عمومی شهدای پیان 300 مترمربع است و در آن روستا این کتابخانه تنها مکان فرهنگی منطقه بوده که در مراسم افتتاح مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

وی افزود: کتابخانه روستای «پیان» با اعتباری افزون بر 150 میلیون تومان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بنا شده و جهت بهره‌برداری تحویل نهاد کتابخانه‌های عمومی شده است.

نادر مرادی‌فر با بیان اینکه کتابخانه با یک هزار جلد کتاب تجهیز شده است، گفت: روستای پیان در 20 کیلومتری شهرستان ایذه قرار دارد و حدود 4 هزار نفر در این روستا زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: این کتابخانه در فاز اول دارای بخش مرجع، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، نمایه نشریات و بخش کودک بوده و به مرور زمان بخش‌های دیگری به این کتابخانه اضافه شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه اضافه کرد: سه روستای دیگر نیز در جوار پیان قرار دارند و با آغاز فعالیت این کتابخانه، جمعیتی 10 هزار نفره می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه پیان، تعداد کتابخانه‌های عمومی ایذه به شش باب رسید، گفت: فعالیت‌های فرهنگی اعم از مسابقات فرهنگی، نمایشگاه‌های فرهنگی و سایر مراسمات در این کتابخانه با افتتاح آن آغاز خواهد شد.

گفتنی است در حاشیه مراسم افتتاح، فرماندار ایذه، پرداخت حق عضویت همه دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان روستای پیان جهت بهره‌برداری از کتابخانه را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول