اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران خبر داد

‌استخدام 71 نفر در کتابخانه‌های عمومی استان تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران از برگزاری آزمون استخدامی برای دعوت به همکاری نیروهای جدید برای کتابخانه‌های عمومی تازه تاسیس در تهران خبر داد.

‌استخدام 71 نفر در کتابخانه‌های عمومی استان تهران

اسفندیار مبتکر سرابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری آزمون استخدام در کتابخانه‌های عمومی استان تهران خبر داد و گفت: این استخدام در راستای استخدام سراسری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق آزمون کتبی و شفاهی صورت می‌گیرد که سهمیه استان 71 نفر تعیین شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در ارتباط با زمان ثبت‌نام این آزمون گفت: ثبت‌نام متقاضیان از تاریخ 20 تا 28 بهمن ماه از طریق پورتال اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های کشور به آدرس‌ www.iranpl.ir انجام خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم اسفندماه آزمون به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به رشته‌های تحصیلی فارغ‌التحصیلان متقاضی همکاری در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: جذب نیرو شامل رشته‌های مختلفی از جمله؛ کتابداری، حسابداری و علوم اقتصاد، حقوق، روابط‌عمومی، مهندسی کامپیوتر «تمامی گرایش‌ها»، مهندسی عمران »تمام گرایش‌ها»، الهیات، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت «تمام گرایش‌ها» روانشناسی کودک، علوم تربیتی و ... خواهد بود که به ترتیب نیاز در بخش‌های ستادی و کتابخانه‌ای مشغول به کار خواهند شد.

سرابی یادآور شد: از 71 نفر سهمیه استخدامی استان 58 نفر به عنوان کتابدار در کتابخانه‌ها و 12 نفر در بخش‌های ستادی به کارگیری خواهند شد.

وی در ادامه افزود: از طریق نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به تفکیک هر شهرستان نیاز سنجی‌ها صورت گرفته و تعداد نیروهای مورد نیاز را به همراه شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان دعوت به کار در پرتال نهاد کتابخانه‌ها اعلام شده است.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی نهاد در دو مرحله انجام خواهد پذیرفت که در مرحله اول آزمون کتبی است و به‌صورت عمومی در سطح کشور برگزار خواهد شد و بعد از اعلام سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از آنها برای مصاحبه حضوری و تخصصی دعوت خواهد شد تا نفرات نهایی از میان آنها جذب اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران شوند.

انتهای پیام/2462/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول