اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد

استخدام 30 نفر در کتابخانه‌های عمومی اردبیل/ ثبت‌نام تا 28 بهمن ماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از جذب 30 نفر نیروی جدید در نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد.

استخدام 30 نفر در کتابخانه‌های عمومی اردبیل/ ثبت‌نام تا 28 بهمن ماه

صادق فرهمندامین در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: استخدام نیروهای جدید به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صورت می‌گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، زمان ثبت‌نام علاقمندان را یادآور شد و تصریح کرد: علاقمندان از 20 بهمن ماه تا 28 این ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

فرهمندامین با یادآوری اینکه علاقمندان پس از ثبت‌نام در سایت نهاد کتابخانه‌ها باید در آزمون کتبی نهاد شرکت کرده باشند، خاطرنشان کرد: پذیرفته‌‌شدگان چند برابر ظرفیت باید در مراحل مصاحبه و گزینش نهاد شرکت کنند.

این مسئول سهمیه استان اردبیل را شامل 30 نفر اعلام کرد و ادامه داد: چهار نفر در رسته‌های ستادی و 26 نفر به عنوان کتابدار مشغول به کار می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه استخدام نهاد به صورت پیمانی است، اضافه کرد: رشته‌های دانشگاهی مورد پذیرش به همراه سایر شرایط در سایت نهاد مشخص شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اضافه کرد:‌ متقاضیان قبل از ثبت‌نام باید نسبت به آگاهی از این شرایط و انطباق با شرایط خود اطمینان حاصل کنند.

فرهمندامین در بخش دیگری از سخنان خود سئوالات آزمون کتبی نهاد را به منظور سنجش توانمندی و سطح دانش عمومی متقاضیان رشته‌های شغلی مورد نیاز اعلام کرد.

این مسئول یادآور شد:‌ بر اساس سرفصل‌های ادبیات فارسی،‌ معارف اسلامی، مدیریت عمومی با تاکید بر مباحث کتابخانه‌ای، تاریخ، استعدادسنجی، اطلاعات عمومی، کتابداری، کتاب‌شناسی و روان‌شناسی می‌باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: زمان و مکان آزمون از طریق پرتال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

وی متذکر شد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کتابخانه‌های عمومی کشور یا پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل مراجعه کنند.

فرهمندامین در پایان اظهار امیدواری کرد اداره کل کتابخانه‌های عمومی با جذب فارغ‌التحصیلان مستعد بتواند بیش از پیش در خدمت هم استانی‌ها باشد.

انتهای پیام/62001/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول