اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز:

نخستین کتابخانه تخصصی مهدویت استان البرز راه‌اندازی ‌شد

خبرگزاری فارس: معاونت فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز از راه‌اندازی نخستین کتابخانه تخصصی مهدویت استان البرز خبر داد.

نخستین کتابخانه تخصصی مهدویت استان البرز راه‌اندازی ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از معاونت فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز، محمد مشکانی اظهار داشت: این کتابخانه تخصصی در محل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (علیه‌السلام) استان البرز راه‏‌اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ویژه دسترسی عموم مردم به منابع معتبر در مباحث مهدویت افتتاح این کتابخانه تخصصی بسیار ضروری بود.

این مسئول تأکید کرد: از آنجا که به همه کتب و نشریات منتشر شده در حوزه مهدویت اعتماد نیست و برخی حتی توسط عوامل انحرافی نگارش یافته است، در دسترس بودن کتب معتبر و تایید شده تخصصی مهدویت به ویژه برای محققان و دانشجویان بسیار حائز اهمیت بود.

مشکانی در ادامه سخنان خود گفت: در کتابخانه تخصصی مهدویت که کتب معتبر و تخصصی این حوزه را ارائه می‌دهد بیش از 200عنوان کتاب موجود می‌باشد.

وی با اعلام اینکه این کتب در چهار بخش کلی تفکیک شده‌اند افزود: این کتاب‌ها شامل کتب تخصصی کودک و مهدویت، کتب تخصصی مباحث مهدویت،‌ کتب تخصصی نقد عرفان‌های نوظهور و کتب مرجع مهدویت می‌باشد.

به گفته مشکانی علاقه‏‌مندان می‌توانند جهت دسترسی به این کتب همه روزه به بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (علیه‌السلام) استان البرز واقع در میدان مادر، خیابان ابوریحان غربی، پلاک 82 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول