اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین خبر داد

رسیدگی به پرونده‌های مزاحمت‌ شغلی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 170 پرونده مزاحمت‌های شغلی در شهر قزوین در کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

رسیدگی به پرونده‌های مزاحمت‌ شغلی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حسین عمویی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تعداد واحدهایی که در سطح شهر به اخطارها توجهی نکرده و برای آنان پرونده تشکیل شده و به آن‌ها تمهیدات برای رفع مزاحمت اعلام شده است 170 مورد می‌باشد.

وی افزود: از این تعداد 68 مورد به تمهیدات ابلاغی توجهی نکرده و درصدد رفع مزاحمت بر نیامده‌اند که پس از طی مراحل قانونی و اخذ رأی، توسط دبیرخانه هیئت تشخیص مزاحمت‌های شغلی، واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

وی با بیان اینکه صنف میوه و تره‌بار با 18 درصد، ماکیان زنده با 9 درصد و درب و پنجره سازان، لوازم ساختمانی، پروتئینی هر کدام با هفت درصد بیشترین تخلفات را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: در یک نگاه آماری، سد معبر با 60 درصد و عدم رعایت مسایل بهداشتی با 29 درصد بیشترین نوع مزاحمت شغلی را از آن خود کردند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین یادآور شد: واحدهای صنفی که برای آنان تشکیل پرونده شده و برای رفع مزاحمت با این سازمان همکاری کردند 102 مورد بوده که پرونده آنان کماکان مفتوح بوده و توسط کارشناسان امور اجرایی این سازمان پایش می‌شوند و در صورت تکرار تخلف، با آنان برخورد قانونی لازم صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/77002/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول