اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کردستان خبر داد

برگزاری 512 یادواره شهدا در کردستان/ ایجاد 488 فرصت شغلی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از برگزاری 512 یادواره شهدا از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

برگزاری 512 یادواره شهدا در کردستان/ ایجاد 488 فرصت شغلی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی در دیدار جمعی از ایثارگران استان با نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان، با تبریک سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با نثار خون شهدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: استمرار عظمت انقلاب اسلامی و کسب دستاوردهای ارزشمند به برکت ایثارگری رزمندگان و شهدای نظام و ولایت فقیه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران برای اینکه دین خود را به شهدا، جانبازان و ایثارگران بپردازند، باید به سیره و روش این بزرگواران اقتدا کرده و ادامه دهنده راه آنها باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به برنامه‌های اجرا شده این بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 512 یادواره شهدا توسط بنیاد و دستگاه‌های فرهنگی و با مشارکت هیئت‌های مذهبی در استان برگزار شده است.

سلیمانی عنوان کرد: ارائه خدمات آموزشی به سه هزار دانشجو از خانواده شهدا و ایثارگران استان که از این تعداد یک ‌هزار و 880  نفر بومی و مابقی به عنوان مهمان در دانشگاه‌های استان مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: برای حمایت از فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران و برای عمل به فرموده امام خمینی(ره) که این افراد پست‌های کلیدی فردای کشور را باید داشته باشند، کل شهریه این دانشجویان در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، شبانه و علمی کاربردی توسط بنیاد پرداخت می‌شود.

به گفته وی، 51 مدرسه شاهد در سطح استان با همکاری بنیاد شهید و آموزش و پرورش استان به جامعه ایثارگران استان خدمات آموزشی ارائه می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امسال تاکنون یک‌هزار و 300 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

سلیمانی ابراز داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون نیز دو هزار و 737 نفر در استان در برنامه‌های قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم قرآن کریم شرکت کردند.

وی 14 هزار و 32 مورد دیدار مددکاران بنیاد با جامعه ایثارگران استان، ارائه خدمات بیمه‌ای به 43 هزار و 793 نفر و شرکت 460 نفر در برنامه‌های مربوط به ترویج فرهنگ کتابخوانی را از دیگر اقدامات انجام شده بنیاد در سال‌جاری ذکر کرد.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه در سال‌جاری زمینه اشتغال 488 نفر از جامعه ایثارگران استان فراهم شده است.

انتهای پیام/79003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول