اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

درخواست سرمایه‌گذاران در زمان کوتاه رسیدگی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دلیجان خواستار رسیدگی به درخواست‌‌های سرمایه‌گذاران در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

درخواست سرمایه‌گذاران در زمان کوتاه رسیدگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن اکبری در جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار و ایجاد رغبت برای سرمایه‌گذاری در بین آنان از موضوعات مهمی است که مسئولان ذی‌ربط باید به فراهم‌سازی بسترهای مناسب به این مهم بپردازند.

وی تصریح کرد: سخت بودن شرایط و طولانی شدن رسیدگی به درخواست سرمایه‌گذار همواره از عوامل اصلی فراری دادن سرمایه‌گذار است که رفع این چالش‌ها از تاکید مقام معظم رهبری است.

فرماندار دلیجان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: در شرایطی که دشمنان فشارهای فراوان اقتصادی را بر کشور تحمیل می‌کنند، توجه به تولید ملی می‌تواند بخشی از این فشارها را کاسته و موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شود.

اکبری ادامه داد: امروز فراهم‌سازی بستر برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران از امور بسیار مهمی است که مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت باید به آن توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کارگروه صنعت، معدن و تجارت باید با برنامه‌ریزی منظم و ایجاد شرایط، زیر ساخت‌های توسعه شهرستان را فراهم سازد، گفت: فلسفه تشکیل این کارگروه دست‌یابی به نظرات کارشناسی است تا از این طریق بتوان فاصله زمانی برای سرمایه‌‌گذاری را کاهش داد.

فرماندار دلیجان اظهار کرد: برگزاری منظم جلسات این کارگروه نقش مؤثری در رسیدگی به موقع به درخواست‌های سرمایه گذاران و رفع مشکلات آنان دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/87007/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول