اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد خبر داد

ایجاد بیش از 23 هزار فرصت شغلی جدید در ملارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 23 هزار فرصت جدید شغلی در این شهرستان ایجاد شده است.

ایجاد بیش از 23 هزار فرصت شغلی جدید در ملارد

محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت‌های نهم و دهم ایجاد اشتغال مناسب برای همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و افراد تحصیل‌کرده بوده است.

وی تصریح کرد: اقداماتی که طی چند سال اخیر در حوزه ایجاد اشتغال پایدار در کشور انجام شده، در طول تاریخ بی‌نظیر است و امیدواریم با تداوم این راه به زودی شاهد ریشه‌کنی بیکاری در ایران اسلامی شویم.

* 2 برابر بیشتر از برنامه در ملارد اشتغال ایجاد شده است

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملارد در پاسخ به این پرسش که عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ملارد برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: خوشبختانه شهرستان ملارد در این زمینه کارنامه درخشانی دارد که این امر ثمره تلاش و همدلی همه مدیران شهرستانی است.

فردی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال‌جاری شهرستان ملارد موظف به ایجاد حدود 10 هزار فرصت شغلی جدید بود که خوشبختانه نه تنها این تعهد به طور کامل انجام شده، بلکه موفق شدیم که 2 برابر بیشتر از ظرفیت در شهرستان ملارد شغل ایجاد کنیم.

وی بیان داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 23 هزار فرصت شغلی جدید پایدار در ملارد ایجاد شده که این موفقیت نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی فعال در ملارد است.

فرماندار شهرستان ملارد متذکر شد: البته ما نباید به این حد قانع باشیم، چراکه امکانات موجود در این شهرستان و همچنین توانمندی‌هایی که در حوزه نیروی انسانی داریم به اندازه‌ای است که می‌توانیم با کار و تلاش بیشتر، مشکل بیکاری جوانان در ملارد را به طور کامل برطرف کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: تلاش‌ها در حوزه ایجاد اشتغال در ملارد با حمایت‌های ویژه دولت و دستگاه‌های ملی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول