اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

رسیدگی به مشکلات مددجویان بهزیستی توان حرکتی را بیشتر می‎کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مشکلات تحت پوشش بهزیستی، توان حرکتی جامعه را بیشتر می‎کند.

رسیدگی به مشکلات مددجویان بهزیستی توان حرکتی را بیشتر می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری عصر امروز در جلسه شورای تخصصی معاونان اداره‌کل بهزیستی گلستان اظهار داشت: بسیاری از افراد تحت پوشش بهزیستی از جمله معلولان و کودکان بی‎سرپرست و افرادی که خواسته و ناخواسته درگیر اعتیاد شده‎اند، استعدادهای نابی در زمینه‎های مختلف دارند که اگر شناخته شوند و در یک مسیر خوب به کار گرفته شوند، می‎تواند بازدهی خوبی به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: همکاران خوب ما در اداره بهزیستی باید توجه داشته باشند، وظیفه مهم و حساسی را بر عهده دارند، بنابراین باید شرایط مددجویان را درک و با توجه به وضعیت جسمی و روحی که دارند، تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در کوتاه‎ترین زمان ممکن مشکل آنها حل شود.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان هم باید هماهنگ با سیاست‎های اداره بهزیستی در راستای تأمین نیازهای جامعه هدف بهزیستی قدم بردارند که ساماندهی مبلمان شهری، اجرای برنامه‎های فرهنگی، ورزشی و هنری و فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای افراد علاقه‎مند از جمله این کارها است که انشاالله در سایه تعامل ادارات و نهادهای دولتی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

صابری تصریح کرد: نمایندگان مردم هم در خانه ملت تمام سعی خود را به کار خواهند گرفت تا تصمیماتی که در حوزه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد گرفته می‎شود، کارشناسانه باشد که خدای ناکرده در حین اجرای آن طرح و برنامه با مشکلی برخورد نکنیم.

شایان ذکر است، طرح مهرورزی بهزیستی استان گلستان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور رقیه رحمانی، مدیرکل بهزیستی گلستان و معاونان این اداره کل، رضا صابری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی و سید فاضل دهنوی فرماندار آزادشهر از امروز آغاز شده است که ملاقات عمومی با 30 مددجو در محل اداره بهزیستی آزادشهر، ملاقات با چهار مددجو در منزل آنها، تشکیل شورای تخصصی معاونان، بازدید از دو مرکز ترک اعتیاد شکوفاگران پاک‎اندیش گلستان در حوزه مردان و نوید رو به فردا در حوزه بانوان و بازدید از روند تغییر و تحولاتی که در مبلمان شهری به منظور رفاه حال افراد جامعه هدف بهزیستی اتفاق افتاده بود، اصلی‎ترین برنامه‎های آن بود.

انتهای پیام/2307/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول