اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان خواستار شد

تسریع رسیدگی به پرونده زمین‌های کارگران اصفهانی در خیابان غرضی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان گفت: رسیدگی دادگستری به پرونده 72 هزار متر زمین 288 کارگر اصفهانی در خیابان غرضی باید تسریع شود و حکم قانونی نسبت به این پرونده صادر شود.

تسریع رسیدگی به پرونده زمین‌های کارگران اصفهانی در خیابان غرضی

اصغر بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه 288 کارگر عضو شرکت تعاونی مسکن قدس از حدود 16 سال گذشته تاکنون منتظر دریافت زمین‌های خود هستند، اظهار کرد: اما تاکنون فروشنده نسبت به تحویل 72 هزار متر زمین فروخته شده به این افراد اقدامی انجام نداده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دادخواست الزام به تحویل این زمین‌ها نیز از سوی این کارگران به دادگستری ارسال شده است، اضافه کرد: طی 16 سال گذشته به دنبال عدم تحویل این 72 هزار متر زمین خسارت‌های جبران‌نا‌پذیری به این کارگران وارد شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان تصریح کرد: دادگستری باید هر چه سریع‌تر به وضعیت زمین‌های این کارگران در خیابان غرضی اصفهان رسیدگی کند و دادخواست الزام به تحویل ارسال شده به دادگستری نیز باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی با بیان اینکه دادگستری باید به حقوق تضییع شده 288 نفر کارگر شرکت تعاونی مسکن قدس اصفهان رسیدگی کند، ادامه داد: رسیدگی دادگستری به پرونده 72 هزار متر زمین 288 کارگر اصفهانی در خیابان غرضی باید تسریع شود و حکم قانونی نسبت به این پرونده صادر شود.

بیات با اشاره به اینکه با رسیدگی هر چه سریع‌تر به این پرونده 288 کارگر اصفهانی از بلا‌تکلیفی چندین ساله نجات می‌یابند، تاکید کرد: کارگران از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند و کارگران این کارخانه از 16 سال گذشته تاکنون برای دریافت زمین‌های خود و خانه‌دار شدن سختی‌ها و خسارت‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند و حقوق قانونی آنها نباید بیش از پیش مورد تضییع قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول