اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

ایجاد 4600 فرصت شغلی توسط کمیته امداد گلستان/ رشد 4 برابری تعهد اشتغال

خبرگزاری فارس: گفت: استاندار گلستان از ایجاد 4 هزار و 600 فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان خبر داد.

ایجاد 4600 فرصت شغلی توسط کمیته امداد گلستان/ رشد 4 برابری تعهد اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در جشن خودکفایی یک‎هزار و 500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان گلستان با گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی استان گلستان توانسته با بیش از چهار برابر تعهد اشتغالی که به کارگروه اشتغال استان داده در جایگاه دوازدهم کشوری قرار بگیرد.

این مسئول افزود: 173 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان کمیته امداد از سوی کارگروه اشتغال استان پرداخت شده است.

وی خودکفا کردن جامعه هدف را از وظایف کمیته امداد امام خمینی برشمرد و تصریح کرد: انصافاً کمیته امداد در سطح کشور به این موضوع به خوبی پرداخته است به ویژه در استان گلستان نیز کمیته امداد امام، خوب درخشیده و کارهای شایانی در این بخش به خصوص در زمینه اشتغال انجام داده است.

کمیته امداد گلستان در ایجاد اشتغال پایدار موفق عمل کرده است

استاندار گلستان به کارنامه کمیته امداد استان در راستای ایجاد اشتغال مددجویان اشاره کرد و افزود: تا پایان سال 1390 بیش از 26 هزار و 500 فرصت شغلی فراهم شد و در سال‌جاری تا دهه فجر نیز بیش از 4 هزار و 600 فرصت شغلی توسط کمیته امداد گلستان ایجاد شده است.

قناعت به دلایل اصلی موفقیت کمیته امداد امام استان در ایجاد اشتغال پایدار پرداخت و بیان داشت: آموزش فنی و حرفه‎ای قبل از اجرای طرح و نظارت مستمر بر اجرای طرح‎های انجام شده از اقدامات خوب این اداره کل بوده تا زمینه اشتغال پایدار مددجویان در گلستان فراهم شود.

وی یادآور شد: اگر بخواهیم به لحاظ آماری کمیته امداد استان را مورد سنجش قرار دهیم این اداره توانسته رتبه‎های برتر استانی و کشوری را رقم بزند به طوری که در سال‌های 1389 و 1390 در طرح‎های اشتغالزایی از دستگاه‎های برتر استان معرفی شد.

کارگروه اشتغال در تصویب طرح‎ها و اعتبارات مورد نیاز اهتمام جدی داشته باشند

استاندار گلستان اضافه کرد: کمیته امداد در سال گذشته رتبه اول کشور را در جذب تسهیلات بانکی و ایجاد اشتغال کسب کرده است.

قناعت از دبیرخانه اشتغال استان خواست تا با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال نسبت به تسریع و دقت در تصویب طرح‎ها و اعتبارات مورد نیاز اهتمام جدی شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: انتظار دارم تا پایان سال جلسات کارگروه اشتغال و ایجاد فرصت‎های شغلی به طور جدی و منظم برگزار شود.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول