اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس - 120

بلوچی: 1662 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی ایجاد شد

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان از ایجاد یک هزار و 662 فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در این استان خبر داد.

بلوچی: 1662 فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی ایجاد شد

محمد بلوچی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی برنامه‏های متعددی در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان طرح‏ریزی کرده است که شماری از آنها با حمایت‏های سایر دستگاه‏های اجرایی این استان عملیاتی می‏شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‏های اشتغال‏زایی راهی برای خودکفا ساختن خانواده‏های زیر پوشش این نهاد حمایتی است و نظام اسلامی همواره می‏کوشد تا با ایجاد اشتغال، از شمار افراد تحت حمایت کمیته امداد بکاهد.

مشاغل خانگی و خوداشتغالی مورد توجه قرار گرفت

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان افزود: اقدامات قابل توجهی در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان اجرایی شده است تا بتوانیم عزت نفس را در مددجویان تقویت کرده و آنها را به سمت خودکفایی و بی‏نیازی از کمیته امداد سوق دهیم.

بلوچی بیان داشت: بر اساس آمارها و اطلاعات موجود، تا هفتم بهمن‏ ماه سال‏جاری، در استان سمنان بیش از یک هزار و 662 فقره شغل برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این تعداد فرصت شغلی در قالب مشاغل خانگی و خوداشتغالی ویژه مددجویان و نیازمندان فراهم آمده و فرصت بسیار خوبی برای بهره‏مندی از امکانات ایجاد شده در استان سمنان است.

75 درصد تعهد اشتغال کمیته امداد سمنان محقق شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با بیان اینکه این رقم بیش از 75 درصد تعهد اشتغال این نهاد حمایتی را در این استان به خصوص با توجه به مشاغل خانگی تشکیل می‏دهد، گفت: مددجویان باید با بهره‏مندی از زیرساخت‏ها و امکانات فراهم شده، در راهی قدم بگذارند که بتوانند روی پای خود بایستند و به جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی کمک کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان در بخش دیگری از گفت‏وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: کمیته امداد استان در سال‏جاری، برای ایجاد 2 هزار و 140 فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی تعهد داده است.

بلوچی با بیان اینکه معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان تمام تلاش خود را برای اجرای کامل تعهدات این نهاد به کار بسته است، اظهار داشت: اگر روندی که هم‏اکنون پیش روی کمیته امداد این استان قرار گرفته است، تا پایان امسال نیز هم‏چنان به قوت ادامه یابد، به تمام تعهدات این نهاد حمایتی در زمینه ایجاد اشتغال دست خواهیم یافت.

شهرستان‏های مختلف سمنان در ایجاد اشتغال فعال شدند

وی گفت: از ابتدای سال 1391 تاکنون در شهرستان‏های مختلف استان سمنان برای ایجاد اشتغال و خودکفا ساختن مددجویان کمیته امداد برنامه‏ریزی‏های جامعی صورت گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان سمنان افزود: در همین راستا، از سوی کمیته امداد شهرستان‏های شاهرود و میامی 845 فرصت شغلی و در شهرستان‏های گرمسار و آرادان 122 فقره شغل برای مددجویان زیر پوشش فراهم آمده است.

بلوچی میزان اشتغال ایجاد شده برای نیازمندان و محرومان استان سمنان در شهرستان دامغان را 355 مورد، شهرستان مهدیشهر 104 فقره و شهرستان سمنان 236 فرصت شغلی اعلام کرد.

انتهای پیام/2249/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول