اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

پزشکان به افراد آسیب‌پذیر توجه بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: پزشکانی که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مختلف حضور دارند باید توجه بیشتری به اقشار آسیب‌پذیر جامعه داشته باشند.

پزشکان به افراد آسیب‌پذیر توجه بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تأکید بر رسیدگی بیشتر به افراد آسیب‌پذیر جامعه اظهار داشت‌: برخی از مشکلات اقتصادی و درآمد کم موجب شده که بسیاری از افراد جامعه دچار آسیب‌های جدی شوند و اگر به این موارد بیماری اضافه شود، یقینا خانواده فرد بیمار شرایط بحرانی‌تری خواهند داشت.

وی تأکید کرد‌: در این شرایط که این افراد توان تأمین هزینه‌های درمانی خود را ندارند، انتظار می‌رود پزشکان نیز این قشر از اقشار جامعه را بیشتر درک کرده و اقدامات لازم برای برطرف کردن بیماری آنان را با دریافت هزینه‌های درمانی کمتر و بعضا بدون دریافت هزینه درمانی انجام دهند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: در بسیاری از موارد همین افراد به دفتر ما مراجعه کرده و درخواست همکاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان وزارت بهداشت و درمان باید سعی کنند بیش از پیش به افرادی که واقعا از لحاظ اقتصادی در سطح پایینی قرار دارند و توان مالی لازم برای پرداخت هزینه‌های درمان خود را ندارند، کمک کنند.

باریک‌بین با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه ملت ایران گفت: دشمنان این نظام مقدس در خیال باطل خود تصور کرده که با شدت دادن به تحریم‌ها می‌توانند ملت غیور ایران را از ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌ها باز دارند.

وی ابراز داشت‌: مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به همه دنیا ثابت کردند که هیچ چیزی نمی‌تواند آنان را از حمایت نظام و مسئولان و در رأس همه این‌ها ولایت فقیه منصرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت:  اگر در دنیا عزت، استقلال و آزادی و اقتدار را طلب می‌کنیم باید این تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم که یقینا این بار نیز ملت ایران مانند همه عرصه‌ها و زمان‌ها پیروز و سربلند از این امتحان بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/77001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول