اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین روز از دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 35 طرح مختلف در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

خبرگزاری فارس: با حضور امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان، در دهمین روز از دهه فجر، 35 پروژه در زمینه‌های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

بهره‌برداری از 35 طرح مختلف در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امام جمعه زاهدان پیش ازظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تبریک فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد موفقیت‌های زیادی در سطح علمی، تحقیقاتی توسط اساتید و دانشجویان در علم پزشکی هستیم و این امر موجب افتخار و سربلندی ملت ایران در سطح جهانی است.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: در قبل از انقلاب، بیماران زیادی مجبور بودند برای درمان به کشورهای خارجی سفر کنند، اما امروز به یمن انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و دستاوردهای بسیار بزرگ در زمینه پزشکی، خدمات نظام در جای جای کشور ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: ارتقای سطح علمی محققان، اساتید و دانشجویان رشته پزشکی در جمهوری اسلامی ایران در سه دهه گذشته در سطح بین‌الملل افتخارآفرین بوده است.

استاندار سیستان و بلوچستان هم در این مراسم گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص بومی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرهای مختلف استان به امر خدمات رسانی به مردم فعالیت دارند.

حاتم نارویی افزود: در گذشته به دلیل عدم توسعه یافتگی و توجه نکردن رژیم شاهنشاهی به مقوله پیشرفت و توسعه علمی، شاهد بودیم که پزشکان خارجی از کشورهایی نظیر هند، پاکستان و بنگلادش به کشورمان می‌آمدند و به امر طبابت می‌پرداختند.

وی تصریح کرد: اما با یاری و لطف بیکران خداوند و با پیروزی انقلاب اسلامی که حاصل عزم و اراده ملت ایران، خون شهیدان و رهبری مدبرانه امام راحل است شاهد وجود مراکز درمانی و بهداشتی در دورترین و محروم‌ترین نقاط استان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم گفت: در دهمین روز از دهه فجر، 35 طرح علمی، آموزشی، درمانی، تحقیقی و رفاهی با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با حضور مسئولان استانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

منصور شکیبا افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح خوابگاه 500 نفره پسرانه دانشجویی و خوابگاه 120 نفره دخترانه مجموعاً با اعتبار 73 میلیارد ریال است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین افتتاح سه بلوک آموزشی در پردیس دانشگاه از قبیل پیراپزشکی، بهداشت و توانبخشی با فضای 11 هزار متر مربع و با اعتبار صرف شده 91 میلیارد ریال از دیگر طرح‌های امروز بود که به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان متذکر شد: بهره‌برداری از ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی و دانشکده پرستاری و مامایی ایرانشهر، دانشکده سلامت خاش نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

شکیبا در پایان اذعان داشت: تمام تلاش مسئولان نظام سلامت استان این است تا بهترین خدمات با بیشترین و به روز‌ترین امکانات را به متقاضیان ارائه دهد.

انتهای پیام/75002/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول