اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفندماه در بوشهر برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس علمی کاربردی نانوتکنولوژی در علوم پزشکی

خبرگزاری فارس: نخستین کنفرانس علمی یکروزه کاربردی نانوتکنولوژی در علوم پزشکی اسفندماه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

نخستین کنفرانس علمی کاربردی نانوتکنولوژی در علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس  از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، دبیر اجرایی کنفرانس علمی نانوپزشکی گفت: محوریت علمی این کنفرانس شامل آشنایی با نانوذرات و نانوساختارها، کاربردهای نانوتکنولوژی در پزشکی ترمیمی، کاربردهای نانوتکنولوژی در داروسازی، تشخیص و درمان کاربردهای نانوتکنولوژی در ژن‌درمانی و سمیت نانوذرات و نانوساختارها است.

مهدی آقاجانی افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس، آشنایی جامعه پزشکی با نانوتکنولوژی، ارایه توانمندی‌های کشور در زمینه نانوپزشکی و نیز ایجاد بستر مناسب برای ارتباط و تعامل بین جامعه پزشکی، مراکز نانوفناوری، علاقه‌مندان به علم نانو و محققین نانوپزشکی است.

وی تصریح کرد: کنفرانس علمی نانوپزشکی برای اولین بار با همکاری اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج فارس، سوم اسفندماه صبح و بعدازظهر در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود.

دکتر آقاجانی افزود: این کنفرانس دارای امتیاز بازآموزی است و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه، پزشکان عمومی و متخصص، داروسازان، دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی و علوم پایه در مقاطع لیسانس، دکترای عمومی و تحصیلات تکمیلی و نیز تمام محققین و علاقه‌مندان به علم نانو می‌توانند در این کنفرانس شرکت کنند.

انتهای پیام/66006/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول