اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان تأکید کرد

رفع مشکلات درمانی و کمبود پزشک عمومی در طالقان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طالقان بر رفع مشکلات درمانی و کمبود پزشک عمومی در این شهرستان تأکید کرد.

رفع مشکلات درمانی و کمبود پزشک عمومی در طالقان

ساسان دلاویز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار داشت: با توجه به شهرستان شدن طالقان باید تدابیر اساسی را به منظور ارائه خدمات درمانی در حد شهرستان به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: هم‌اکنون ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم در این شهرستان در حد بخش بوده و نمی‌تواند پاسخگو باشد.

فرماندار طالقان با تأکید بر اینکه رشد ارائه خدمات درمانی و پزشکی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین ضروریات است گفت: بیش از هر چیزی سلامت مردم برای ما اهمیت دارد لذا باید با برخورداری از خدمات درمانی مناسب این مهم را بیش از پیش برای ساکنان این شهرستان فراهم کنیم.

دلاویز خاطرنشان کرد: البته بر اساس هماهنگی‌ها و جلساتی که با دانشگاه علوم پزشکی البرز داشتیم مشکل کمبود تعداد پزشک عمومی در این شهرستان مرتفع خواهد شد.

وی توسعه دیگر خدمات و افزایش زیرساخت‌ها را در این شهرستان خواستار شد و افزود: برای اینکه بتوانیم خدمات در طالقان را به استانداردهای لازم برسانیم باید تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم.

فرماندار طالقان ادامه داد: لازم است تا با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی علاوه بر توسعه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان زیرساخت‌های طالقان را نیز با توسعه همراه کنیم.

وی افزود: رفع مشکلات مردم و توجه به نیازهای آنان یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است لذا باید این مهم مد نظر تمام مسئولان در این شهرستان باشد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول