اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش بسیج سازندگی؛

تالار تشریح پزشکی قانونی نوشهر و چالوس افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، تالار تشریح پزشکی قانونی نوشهر و چالوس با حضور استاندار و مسئولان نوشهر افتتاح شد.

تالار تشریح پزشکی قانونی نوشهر و چالوس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بعد از ظهر امروز به همت بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران و با هزینه 3 هزار و 900 میلیون ریال از اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری، تالار تشریح پزشکی قانونی نوشهر و چالوس با زیربنای 380 متر با حضور استاندار مازندران و مسئولان نوشهری در بهشت رضای این شهر افتتاح شد.

در حاشیه این افتتاحیه، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران طی سخنانی با اشاره به اینکه استان مازندران از نظر سازمان بسیج سازندگی دارای جایگاه مناسب و مطلوبی است، اظهار امیدواری کرد: روزی پرچم قدس بر روی مسجدالاقصی برافراشته شود و پیام صلح اسلام به گوش جهانیان برسد.

استاندار مازندران با مروری بر جریانات روزهای سخت انقلاب، دوران دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن تصریح کرد: استکبار جهانی تحریم‌های زیادی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد اما در طول 34 سال انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت همدلی مردم و مسئولان از چالش‌ها بیرون رفته و خواهیم رفت.

وی در ادامه درباره نوآوری‌های بسیج در نیروهای مسلح کشور خاطر نشان کرد: موفقیت‌های بسیار خوبی را در این زمینه شاهد بودیم که نمونه آن فضانورد پیشگام بود که موجود زنده را تا ارتفاع 120 کیلومتری زمین فرستاده و با موفقیت بازگرداندند.

طاهایی افزود: امیدواریم که بتوانیم موجود زنده را در مدار زمین قرار داده و به فضا بفرستیم و روزبه‌روز شاهد پیشرفت‌های بیشتر در این زمینه باشیم.

استاندار مازندران همچنین عنوان کرد: تالار تشریح پزشکی قانونی نوشهر و چالوس باید به عنوان تالاری خوب در غرب استان تجهیز شود تا دیگر پرونده‌ها به مرکز استان ارجاع نشود و امور مردم به سهولت انجام شود.

به گزارش فارس، خانه بهداشت روستاهای امیررود، مارگیرده و صلاح الدین کلای نوشهر نیز با حضور استاندار و مسئولان شهرستان به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

انتهای پیام/86019/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول