اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان صورت گرفت

اخراج نماینده دانشگاه علوم پزشکی توسط استاندار زنجان‌‌/مدیران حساس باشند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با تاکید بر استفاده از ظرفیت خالی سردخانه‌های استان زنجان برای ذخیره‌سازی کالاهای اساسی گفت: در صورت عدم همکاری سردخانه‌ها، با آنها به عنوان اخلال‌گر اقتصادی برخورد می‌شود.

اخراج نماینده دانشگاه علوم پزشکی توسط استاندار زنجان‌‌/مدیران حساس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به تکراری بودن مصوبات چند جلسه گذشته اظهار داشت: تشدید بازرسی‌ها از جمله مصوبات تکراری جلسات گذشته بوده است.

وی با اشاره به گزارش بازرسی از 10 هزار واحد صنفی افزود: خروجی این بازرسی‌ها مهم‌تر از خود آن است.

استاندار زنجان به وجود زمینه سوء‌استفاده در بازار اشاره کرد و گفت: از بازرسی‌های انجام شده اگر با 10 درصد هم برخورد شود می‌تواند تاثیرگذار باشد.

*ما هم شهروند هستیم و با مشکلات درگیر

وی با اشاره به درگیر بودن خود به عنوان یک شهروند با مشکلات موجود در جامعه تصریح کرد: اقدامات انجام شده در تنظیم بازار باید نتیجه‌بخش باشد.

رئوفی‌نژاد چرخیدن و فرصت گذاشتن بدون نتیجه‌بخش بودن برای کنترل امور را بی‌فایده عنوان و اضافه کرد: این گونه عمل کردن از مدیران قابل قبول نیست.

*اخراج نماینده دانشگاه علوم پزشکی از جلسه ستاد تنظیم بازار

وی با اشاره به حضور کارشناس از جانب علوم پزشکی استان زنجان در جلسه مهمی با نام تنظیم بازار تاکید کرد: وقتی مدیری در مورد مهم‌ترین موضوع مردم که بهداشت است اینگونه عمل می‌کند چه انتظاری می‌توان برای حل مشکلات داشت.

شایان ذکر است، استاندار زنجان در اواسط جلسه و به هنگام زمان ارائه گزارش توسط دانشگاه علوم پزشکی، ضمن محترم دانستن شخصیت کارشناس دانشگاه علوم پزشکی از وی خواست جلسه را ترک و موضوع را به اطلاع رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برساند.

وی بر لزوم درگیر شدن مدیران در موضوع کنترل بازار تصریح کرد: مدیر باید در مورد این موضوع احساس مسئولیت کند.

رئوفی‌نژاد تاکید کرد: مدیران از این به بعد باید گزارش اقدامات عملی خود را در جلسه ارائه دهند.

*قابلیت تبدیل مشکلات بازار به مشکلات امنیتی و اجتماعی

وی با تاکید بر مهم بودن موضوع بازار در ایران افزود: بازار اگر کنترل نشود می‌تواند مسائل امنیتی، سیاسی و اجتماعی هم به دنبال داشته باشد.

استاندار زنجان به فعال شدن ستاد تسهیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: امور بازار نباید به عرضه و تقاضا واگذار شود چراکه این واگذاری در بازاری صورت می‌گیرد که ملتهب نباشد.

وی به ملتهب بودن فضای بازار ایران اشاره کرد و افزود: واگذاری تعیین قیمت به عرضه و تقاضا در واقع رفع تکلیف کردن است.

*لزوم پاسخگویی سازمان صنعت در مورد افزایش قیمت‌ها

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها را نباید به حساب عرضه و تقاضا گذاشت، ادامه داد: سازمان صنعت، تجارت و معدن در مورد افزایش قیمت‌ها باید پاسخگو باشد.

وی به گزارش ارائه شده در جلسه در مورد عدم همکاری سردخانه‌ها در مورد ذخیره‌سازی گوشت اشاره و تصریح کرد: چرا به وظیفه خود درست عمل نمی‌کنید؟، چرا فرصت‌سوزی می‌کنید؟ چرا موضوع استانی را از طریق مرکز پیگیری می‌کنید؟

استاندار زنجان بر لزوم استفاده از اختیارات استانی تاکید کرد و افزود: نمی‌دانم چرا گزارش این عدم همکاری تاکنون به من نرسیده است ولی اگر از این به بعد کسی در این رابطه سنگ‌اندازی کرد، با او به عنوان یک اخلال‌گر اقتصادی رفتار کنید چراکه او دقیقاً می‌داند، چکار می‌کند.

* داشتن شجاعت در استفاده از اختیارات استانی

وی تاکید کرد: برای برخورد با موارد این‌چنینی نیازی به مکاتبه با مرکز نیست و می‌توان این موارد را در خود استان حل کرد.

رئوفی‌نژاد اضافه کرد: مدیران باید شجاعت استفاده از اختیارات استانی را در حل مشکلات داشته باشند.

انتهای پیام/73004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول