اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بخش مرکزی آبیک:

مردم چناسک به پزشک دائم نیاز دارند

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش مرکزی آبیک گفت: مردم روستای چناسک به حضور پزشک دائم در درمانگاه بزرگ این روستا نیازمند هستند.

مردم چناسک به پزشک دائم نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مرتضی طاهرخانی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به روستای چناسک شهرستان آبیک اظهار داشت: یک پزشک عمومی هفته‌ای دو بار در درمانگاه روستای چناسک به مردم خدمات ارائه می‌دهد و این در حالی است که مردم به حضور یک پزشک عمومی به طور مستمر در این روستا نیازمند هستند.

وی افزود: طی آخرین مکاتبه‌ای که هفته گذشته با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین صورت گرفته، مسئولان استانی قول مساعد داده‌اند که نسبت به استقرار پزشک دائم در روستای چناسک اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک هم می‌خواهیم که استقرار پزشک عمومی به طور مستمر در روستای چناسک را پیگیری کنند تا مردم این روستا به حق خود برسند.

بخشدار بخش مرکزی آبیک خاطر نشان کرد: روستای چناسک 300 خانوار دارد که هشت شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

طاهرخانی تصریح کرد: تاکنون برای سنگ‌فرش روستای چناسک سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و مبلغ دو میلیارد ریال دیگر نیز در سال آینده تحقق خواهد یافت.

وی در خصوص بهسازی و جدول‌گذاری روستای یانس‌آباد گفت: جدول‌گذاری و بهسازی روستای یانس‌آباد به طول یک هزار و 200 متر و 340 میلیون ریال اعتبار از اعتبارات ارزش افزوده و دهیاری به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول ادامه داد: بهسازی و تسطیح کوچه‌ها و بهسازی مسیر اصلی روستا به مسجد از دغدغه ها و درخواست‌های مردم روستای یانس‌آباد بوده که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک بیان داشت: روستای یانس آباد 112 خانوار دارد که 12 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

طاهرخانی در خصوص پروژه مجتمع آب رسانی روستای یانس‌آباد گفت: ترانس برق این مجتمع باقی مانده که مسئولان شرکت برق استان قزوین و آبفای روستایی استان قزوین بر تکمیل این پروژه قول مساعد داده‌اند که برای تکمیل پروژه اعتبارات لازم را در نظر بگیرند تا با تکمیل این پروژه، مردم چهار روستا از آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: برای آسفالت جاده اصلی روستای یانس‌آباد مسئولان راه و شهرسازی شهرستان آبیک قول مساعد داده‌اند که در آینده این مهم تحقق می‌یابد.

این مسئول بیان داشت: با گازرسانی به روستای شکر ناب 22 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.                                                                                 

 

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک با اشاره به حضور پرشور مردم روستاها در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: با حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن چشم طمع دشمنان نسبت به نظام از بین رفت.

همچنین با حضور فرماندار آبیک و مسئولان این شهرستان، گلزار شهدا و آرامستان بهشت رضا روستای زرجه بستان بخش مرکزی شهرستان آبیک شامل سرویس بهداشتی، غسالخانه، نمازخانه، ساخت و نصب درب‌های ورودی، نصب سایبان گلزار شهدا، آماده سازی پارکینگ و گسترش محدوده زمین آرامستان، سیستم روشنایی و محوطه‌سازی با 300 میلیون ریال از اعتبارات دهیاری و 200 میلیون ریال خودیاری مردم به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/77006/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول