اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

پرداخت اضافه کار دانشگاه علوم پزشکی باید منطقی شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به سهم بالای پرداخت اضافه‌کار در دانشگاه منطقی کردن پرداخت اضافه کار بر مبنای کار واقعی یک ضرورت است.

پرداخت اضافه کار دانشگاه علوم پزشکی باید منطقی شود

غلامرضا حیدری ظهر امروز در جمع معاونان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی این نیست که جلوی تمام امور توسعه گرفته شود بلکه باید این امور به صورت مطلوب دنبال شود.

وی با اشاره به سهم بالای پرداخت اضافه‌کار در دانشگاه خواهان منطقی کردن پرداخت اضافه کار بر مبنای کار واقعی شد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت سلامت در جامعه باید تمام تلاش خود را در زمینه هدایت منابع به سوی امور اثرگذار معطوف کنیم.

دکتر حیدری پیشنهاد کرد: با توجه به حضور دکتر قدیری‌ابیانه در آینده نزدیک از ایشان برای تبیین اقتصاد مقاومتی برای اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه دعوت به عمل آید.

دبیر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به تشریح اهداف تشکیل کمیته تبیین و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پرداخت.

فولادوند با اشاره به شرایط فعلی کشور و مشکلاتی که دنیای استکبار برای نظام اسلامی ایجاد کرده تاکید کرد: در چنین شرایطی همه مسئولند در وهله اول نسبت به تبیین ابعاد تحریم دشمن علیه نظام اسلامی همت گمارند و دانشگاه‌ها با توجه به حضور دو قشر اثر گذار استاد و دانشجو باید به روشی عالمانه و با استفاده از همه ظرفیت‌های خود نسبت به تبیین درست این موضوع اقدام کنند.

این عضو هیأت علمی یادآور شد: این امر نوعی جهاد است و همه باید در آن سهیم باشیم چرا که دانشگاه‌ها باید با توجه به حوزه کار و تخصص خود در این خصوص پیشتاز باشند و دانشگاه‌های علوم پزشکی در وهله اول باید فرهنگ‌سازی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی پیشنهاد کرد: دو کارگروه تولید علم برای هدایت فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگ برای تبیین این موضوع در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شکل بگیرد تا به صورت قوی بتوانند در این زمینه کار کنند.

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید به صورت هماهنگ انجام پذیرد و از برنامه‌های جزئی که مشکلات را به صورت مقطعی حل می‌کنند و در عمل فایده چندانی ندارند جلوگیری کنیم.

فرحناز کمالی افزود: دانشجویان و اساتید باید از لحاظ فرهنگی آماده پذیرش وضعیت موجود شوند تا تحمل این وضعیت بر آنان راحت‌تر شود.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول