اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین:

ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات در قزوین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، تأسیسات و مصالح ساختمانی از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان افتتاح شده است.

ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات در قزوین افتتاح شد

علی وحدتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، تأسیسات و مصالح ساختمانی از تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا ‌شده است.

وی اذعان داشت: نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، تأسیسات و مصالح ساختمانی برای ششمین بار در فضایی به وسعت سه هزار و 600 متر مربع به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افتتاح ‌شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با اشاره به اینکه 62 شرکت معتبر و مطرح از سراسر کشور در ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، تأسیسات و مصالح ساختمانی در قزوین مشارکت و حضور دارند، ابراز داشت: از این آمار 25 مشارکت‌ کننده از استان قزوین بوده است.

وحدتی متذکر شد: ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید، ارایه توانمندی‌های مشارکت‌ کنندگان، معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت‌ کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت‌ کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی از اهداف برپایی ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، تأسیسات و مصالح ساختمانی بوده است.

این مسئول عنوان کرد: مشارکت‌ کنندگان در ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، تأسیسات و مصالح ساختمانی از استان‌های اصفهان، یزد، قزوین، البرز، آذربایجان شرقی، فارس، قم و تهران محصولات و تولیدات خود را برای علاقمندان به نمایش می‌گذارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اظهار داشت: ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، تأسیسات و مصالح ساختمانی از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/77009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول