اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

ارائه تخفیف 50 درصدی به غرفه‌داران کالاهای اساسی در نمایشگاه بهاره

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان از تفاهم‌نامه موجود در مورد تخفیفات برای غرفه‌داران خبر داد و گفت: با مسئولان نمایشگاه کاسپین زنجان برای تخفیف 50 درصدی غرفه‌دارانی که کالاهای اساسی عرضه کنند، توافق شده است.

ارائه تخفیف 50 درصدی به غرفه‌داران کالاهای اساسی در نمایشگاه بهاره

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به وجود قرارداد بین شهرداری و کسانی که کانکس‌ها را اداره می‌کنند، اظهار داشت: این کانکس‌ها باید ساماندهی شود.

وی به تهیه میوه شب عید اشاره کرد و افزود: این میوه‌ها و سایر اقلام مورد نیاز مردم باید در مکان‌های مناسب و قابل دسترسی برای اقشار آسیب‌پذیر عرضه شوند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان از تفاهم‌نامه موجود در مورد تخفیفات برای غرفه‌داران خبر داد و گفت: با مسئولان نمایشگاه کاسپین برای تخفیف 50 درصدی غرفه‌دارانی که کالاهای اساسی عرضه کنند، توافق شده است.

*پلمپ 215 واحد صنفی     

وی از ارائه یک‌هزار و 331 مورد اخطار به واحدهای صنفی خبر داد و اضافه کرد: در این مدت 215 واحد هم پلمپ شده است.

کاوندی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد سفرهای نوروزی تصریح کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌ها از اماکن عمومی و رستوران‌های بیرون و داخل شهر افزایش می‌یابد.

*غرفه‌های عوارضی زنجان ساماندهی می‌شود

وی به حساسیت‌های موجود در مورد عوارضی زنجان اشاره کرد و گفت: با شرکت صبا برای ساماندهی غرفه‌های موجود در این عوارضی توافقاتی انجام شده است.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان بر لزوم دریافت پروانه کسب کار توسط غرفه‌داران فعال در عوارضی‌های زنجان تاکید و اضافه کرد: در این محل باید نمازخانه و سرویس بهداشتی جدیدی احداث شود.

وی از توافق شرکت صبا و شهرداری زنجان برای جمع‌آوری زباله‌های عوارضی‌های زنجان خبر داد.

*لزوم جابه‌جایی ماشین‌آلات پارک شده در کمربندی‌های زنجان

کاوندی بر لزوم ساماندهی بهداشت غرفه‌های فعال در عوارضی‌ها تاکید کرد و افزود: ماشین‌آلات پارک شده در کمربندی‌های شمالی و جنوبی شهر زنجان هم تا قبل از پایان سال باید جمع‌آوری و در محل دیگری مستقر شوند.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول