اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط‌کریم خبر داد

برپایی 200 غرفه در نمایشگاه بهاره رباط‌کریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط‌کریم از برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان رباط‌کریم خبر داد و گفت: 200 غرفه در نمایشگاه بهاره امسال راه‌اندازی می‌شود.

برپایی 200 غرفه در نمایشگاه بهاره رباط‌کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، بیژن سلیمان‌پور عصر امروز در جلسه کمیته تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: راه‌اندازی نمایشگاه‌های بهاره گامی مهم در جهت خدمات‌دهی بیشتر به مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش خریدهای مردم در ایام پایانی سال ضرورت ایجاد و احداث نمایشگاه‌های بهاره احساس می‌شود.

فرماندار رباط‌کریم افزود: در این راستا و به منظور کنترل بازار و جلوگیری از هرگونه گران‌فرشی و تخلف، این نمایشگاه‌ها برپا می‌شود تا به صورت مستقیم کالاها در اختیار مردم قرار گیرد.

سلیمان‌پور ادامه داد: با راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها دست دلالان از بازار کوتاه شده و کالاها به صوت مستقیم به مردم عرضه خواهد شد.

وی تأکید کرد: البته با توجه به تدابیر اندیشیده شده اقدامات لازم به منظور نظارت بر نحوه عرضه کالاها در این نمایشگاه‌ها نیز انجام شده و با هر گونه تخلف به شدت برخورد خواهد شد.

*راه‌اندازی نمایشگاه بهاره از 25 بهمن

سلیمان‌پور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها از 25 بهمن ماه دایر خواهد شد افزود: نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا در شهرهای رباط‌کریم و پرند برپا خواهد شد.

سلیمان‌پور با اشاره به اینکه امسال شرایط خاصی را در پیش رو داریم  تصریح کرد: توجه به معیشت مردم از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام و دولت‌مردان است، لذا با کنترل قیمت‌ها و برخورد با افراد خاطی و متخلف سعی در ارائه خدمات بیشتر به مردم هستیم.

فرماندار رباط‌کریم یکی از اولویت اصلی تا پایان سال‌جاری را  تنظیم بازار و تشدید نظارت و بازرسی و برخورد جدی با متخلفان عنوان کرد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده هیچ محدودیتی در توزیع گوشت و مرغ در شهرستان نداریم.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول