اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان البرز خبر داد:

برپایی نمایشگاه بهاره در هفت نقطه از کلانشهر کرج

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برگزاری نمایشگاه بهاره در هفت نقطه از کلانشهر کرج خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها در ساوجبلاغ و نظرآباد نیز به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه بهاره در هفت نقطه از کلانشهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا مس‌فروش عصر امروز در نشست مطبوعاتی خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های بهاره با هدف ارائه خدمت‌رسانی به مردم و تنظیم و کنترل بازار برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها از 10 اسفند آغاز و تا 24 اسفند ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده مشکل و کمبودی در زمینه تأمین مرغ منجمد و گوشت و میوه شب عید را نداریم و تمامی این کالاها ذخیره‌سازی شده است.

مس‌فروش با تأکید بر اینکه روزانه بین 60 تا 90 تن مرغ منجمد وارد بازار می‌شود خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود در این زمینه توانسته‌ایم رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم.

*رفع مشکلات صنایع البرز در دستور کار است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر رفع مشکلات صنایع البرز تأکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاران برای رفع مشکلات صنایع به صحنه بیایند.

مس‌فروش ادامه داد: برای رفع مشکلات صنایع باید اقدامات کارشناسی صورت گیرد تا بتوانیم با شناسایی مشکلات واحدهای مختلف در مسیر توسعه و تحول صنایع در این استان گام برداریم.

رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت استان البرز در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی و احداث شهرک سلامت یا شهرک دارویی در این استان خبر داد و گفت: به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مس‌فروش افزود: در این راستا تعداد بسیار زیادی از واحدهای دارویی تهران که مجوز رسمی دارند می‌توانند به این شهرک بیایند.

وی تأکید کرد: با توجه به حجم بالای این واحدها، در آینده نیز ناگزیر به توسعه این شهرک هستیم.

*ایجاد نمایشگاه بین‌المللی در البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه سخنان خود به پیگیری‌های صورت گرفته در کارگروه توسعه صنایع غیرنفتی در این استان اشاره کرد و گفت: پیگیری ایجاد پایانه صادرات محصولات کشاورزی و پیگیری ایجاد نمایشگاه بین‌المللی از دو مبحثی است که در این کارگروه بررسی شده است.

به گفته وی هم‌اکنون سرمایه‌گذاران این دو مهم مشخص شده است که در صورت رفع موانع حقوقی، استان البرز صاحب پایانه صادرات محصولات کشاورزی و نمایشگاه بین‌المللی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول