اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد مطرح کرد

مردم‌آزاری نمایشگاه‌های خودرو در یاسوج

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد از گزارش‌های مکرر مردمی به دلیل ایجاد مزاحمت نمایشگاه‌های خودرو در شهر یاسوج خبر داد.

مردم‌آزاری نمایشگاه‌های خودرو در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز شورای ترافیک شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار این شهرستان، پلیس راهور، شهرداری، معاون فرماندار و جمعی از دیگر اعضا در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد الفونه تسهیل در امور حمل‌ و نقل و ترافیک را از مهم‌ترین مطالبه‌های مردم از مسئولان عنوان کرد و گفت: توجه به بحث ترافیک و کاهش تصادفات در سطح شهر و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند در کاهش تصادفات و دیگر مشکلات ناشی از آن مؤثر باشد.

فرماندار بویراحمد تعامل بین دستگاه‌های اجرایی در بحث ترافیک را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم این تعامل همه‌جانبه بتواند راه‌گشای خوبی برای رهایی از معضل ترافیک و عوارض ناشی از آن باشد از این رو می‌طلبد مسئولان اقدامات لازم نسبت به اجرای مصوبات را در دستور کار خود قرار دهند.

الفونه در پیشنهاد به شهرداری یاسوج تاکید کرد: به منظور سهولت و راحتی مسافران و رفت و آمد سریع و راحت دو ایستگاه تاکسی برون‌شهری برای جابجایی مسافران استان‌های اصفهان و چهارمحال در شمال و جنوب شهر یاسوج لحاظ شود تا مردم و مسافران در این خصوص دچار مشکل نشوند.

وی تصریح کرد: برخی نمایشگاه‌های اتومبیل در بلوار عدل شهر یاسوج باعث نارضایتی عموم و نواحی این منطقه شده از این رو مسئولان این نمایشگاه‌ها حق استفاده از عرض خیابان به عنوان پارکینگ را نداشته و پلیس راهور با کنترل و جلوگیری در صورت استفاده سوء از عرض خیابان با متخلفان برخورد لازم و قانونی را اعمال کند.

فرماندار بویراحمد ابراز داشت: توجه به سرعت‌گیر در خیابان‌های منتهی به مدارس و پرتردد در سطح شهر بسیار مهم و ضروری بوده از این رو شهرداری یاسوج موظف است اقدامات لازم نسبت به نسب سرعت‌گیر بلوار شهید قرنی را اجرا کند تا از میزان تلفات گزارش‌شده در این مکان کاسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در این جلسه مقرر شد شهرداری نسبت به ایجاد دوربرگردان بلوار ابوذر حد فاصل ابوذر یک و دو مشروط به بستن دور برگردان روبروی ابوذر 13 اقدام کند.

اداره راه و شهرسازی نسبت به نصب علائم راهنمایی و رانندگی جاده سروک اقدامات لازم را اعمال کند.

راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال قانون در بلوار عدل یاسوج جهت جلوگیری از پارک‌دوبل اقدامات لازم را اعمال و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

انتهای پیام/82011/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول