اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه بهاره در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان از برگزاری نمایشگاه بهاره در استان خبر داد و گفت: کالاهای اساسی در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 20 درصدی عرضه می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بهاره در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی معصومی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد بازرسی از واحدهای صنفی اظهار داشت: متولی بازرسی از واحدهای نانوایی در شهرستان زنجان شرکت غله است ولی این کار در سایر شهرستان‌ها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری ارگان‌های دیگر انجام می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه بهاره در استان زنجان خبر داد و افزود: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های بهاره بین 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

*تخفیف 50 درصدی برای غرفه‌های ارائه‌کننده کالا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تخفیف 50 درصدی برای غرفه‌داران در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و تصریح کرد: این تخفیف به غرفه‌دارانی تعلق می‌گیرد که اقدام به عرضه کالاهای اساسی می‌کنند.

وی تعداد غرفه‌های نمایشگاه بهاره زنجان را 180 باب عنوان کرد و افزود: نمایشگاه بهاره زنجان از 17 تا 25 اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

معصومی زمان برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان‌های ابهر، خدابنده و خرم‌دره را 15 تا 25 اسفند‌ماه اعلام کرد و افزود: نمایشگاه بهاره در شهرستان‌های ایجرود، ماهنشان و طارم از 20 تا 25 اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

وی از افزایش قیمت 24 مورد از کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ، کره و پنیر لیقوان طی دو ماه گذشته خبر داد و افزود: قیمت 16 مورد از کالاها طی این مدت ثابت بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: قیمت سه مورد از کالاها نیز طی این مدت کاهش یافته است.

*افزایش 25 درصدی قیمت گوشت قرمز

وی اضافه کرد: قیمت گوشت قرمز در این مدت افزایش 25 درصدی یافته است.

معصومی دلیل افزایش قیمت گوشت مرغ را افزایش جوجه یک روزه دانست و گفت: قیمت گوجه‌فرنگی هم به دلیل پایان فصل برداشت در جنوب کشور افزایش یافته است.

وی از توزیع 2 هزار و 100 تن برنج هندی خبر داد و اضافه کرد: روزانه 10 تا 20 تن گوشت منجمد مرغ در استان توزیع می‌شود.

معصومی به وجود 400 تن گوشت قرمز منجمد در بندر اشاره کرد و گفت: به محض تامین سردخانه، این گوشت به زنجان حمل و ذخیره‌سازی می‌شود.

*انعقاد تفاهمنامه برای تامین میوه شب عید

وی از انعقاد تفاهمنامه برای تهیه میوه شب عید خبر داد و گفت: تهیه 500 تن سیب درختی و هزار و 500 تن پرتقال در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با اشاره به تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز استان ادامه داد: سویا، ذرت و جوی مورد نیاز استان تامین شده است.

وی به بازرسی‌های انجام شده طی چند وقت اخیر اشاره کرد و گفت: 10 هزار و 266 مورد بازرسی و نظارت انجام شده است.

معصومی از تشکیل 266 پرونده از بازرسی‌های انجام شده خبر داد و خاطرنشان کرد: 236 گزارش نیز به واحدهای بازرسی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول