اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی گچساران عنوان کرد

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بدون موافقت کمیته هماهنگی در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی گچساران گفت: برگزاری هرگونه نمایشگاه در این شهرستان توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد، بدون موافقت کمیته هماهنگی گچساران ممنوع است.

ممنوعیت برگزاری نمایشگاه بدون موافقت کمیته هماهنگی در گچساران

سیدناصر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به اعتراض بازاریان و کسبه گچسارانی به برپایی چند نمایشگاه اخیر توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به اعتراض بازاریان، کسبه مجمع امور صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران، همچنین نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به برپایی چند نمایشگاه اخیر در این شهرستان و با توجه به این‌که این نمایشگاه‌ها بدون هماهنگی با مسئولان این شهرستان برگزار شد، جلسه‌ای در این زمینه در محل فرمانداری گچساران برگزار شد.

وی با بیان این‌که در این جلسه فرماندار گچساران، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار، مجمع امور صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت و علی عالی‌پور مدیرعامل نمایشگاه های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، افزود: در این جلسه مصوب شد که برگزاری هر‌‌گونه نمایشگاه باید با موافقت کمیته هماهنگی در هر شهرستان انجام شود.

حسینی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا در صورت عدم دریافت مجوز و موافقت کمیته هماهنگی برگزاری نمایشگاه در گچساران، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد حق برگزاری نمایشگاه اختصاصی را در این شهرستان ندارد.

لزوم برنامه‌ریزی صحیح برای تأمین مایحتاج مردم در روزهای پایانی سال

رئیس مجمع امور صنفی گچساران بیان داشت: اگر نمایشگاهی در سطح این شهرستان برگزار شود، اولویت باید برای بازاریان و اصناف گچسارانی بوده و این اولویت نیز به صورت رایگان باشد.

حسینی ابراز داشت: در این جلسه به عالی‌پور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد تأکید شد که هدف از برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی نمایش و تبلیغ کالا باشد و عرضه مستقیم در محل نمایشگاه صورت نگیرد.

وی متذکر شد: اگر نمایشگاه‌های بین‌المللی به عرضه مستقیم کالا مبادرت کند، نسبت به جمع‌آوری آن اقدام و فرم‌های جریمه از طریق بازرسان مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت تکمیل و به اداره صنعت، معدن و تجارت استان ارسال می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران یادآور شد: با توجه به این‌که در ماه‌های پایانی سال قرار داریم، باید تأمین مایحتاج مردم را به نحو مطلوب و با قیمت مناسب در دستور کار قرار دهیم.

حسینی تصریح کرد: برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در ارائه خدمات به مردم بسیار مهم بوده تا با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان این‌که با ورود به ماه اسفند التهابی در بازار به وجود می‌آید و تقاضا برای اقلام و نیاز برای عرضه افزایش می‌یابد، ابراز داشت: باید بستر را برای روزهای پایان سال فراهم کرده تا مردم در این میان متضرر نشوند و بتوانند کالاها و اقلام مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب به دست آورند.

به گزارش فارس، در یک‌ماه گذشته دو نمایشگاه صنایع دستی، دست‌باف‌ها، سوغات، هدایا و هنر و نمایشگاه مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی در گچساران و توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که اعتراض‌های شدید و واکنش‌های اصناف و بازاریان و مسئولان این شهرستان را در پی داشت.

انتهای پیام/82014/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول