اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌ مدرسه انقلاب در سه هزار مدرسه کشور

خبرگزاری فارس: دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور از برگزاری نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بیش از سه هزار مدرسه در سطح کشور خبر داد.

برگزاری نمایشگاه‌ مدرسه انقلاب در سه هزار مدرسه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حامد علامتی در بازدید از نمایشگاه دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در دبیرستان شهید مرحبای این شهرستان اظهار کرد: در آستانه سی و پنجمین بهار طلوع خورشید انقلاب اسلامی شاهدیم که بارقه‌های این فجر الهی قلوب تمام مسلمانان جهان را روشن کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در باورها و اعتقادهای دینی ملت ایران دارد، افزود: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی توانسته است با درایت و رهبری ارزشمند مقام معظم رهبری به دستاوردهای ارزشمندی در سطح بین‌المللی برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پس از انقلاب از طرف ایادی استکبار مورد تحریم و نگاه مغرضانه قرار گرفته که همین امر موجب افزایش اقتدار و عزت ایران شده زیرا ملت غیور و ولایت‌مدار ایران تن به ذلت نمی‌دهد.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با تاکید بر اینکه نسل جدید انقلاب اسلامی هرگز در برابر هیاهوی توخالی استکبار زانو نمی‌زند، خاطر نشان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با تمام قدرت و تکیه بر خداوند متعال و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در مقابل استکبار می‌ایستند.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور و دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور برای حضور در این راهپیمایی عظیم، اذعان کرد: راهپیمایی 22 بهمن گام نخست در خلق حماسه‌ای با شکوه‌ و عظیم است که اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی سراسر کشور با رزمی راسخ آن را به نمایش می‌گذارند.

علامتی ادامه داد: دانش‌آموزان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که هرگز انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و مقام معظم رهبری را تنها نمی‌گذارند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به چگونگی تشکیل نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در سراسر کشور، افزود: یکی از اهداف تشکیل مدرسه انقلاب تبیین و بازخوانی افکار امام راحل و آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری در بین نسل جدید انقلاب اسلامی است.

وی بازخوانی اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، بصیرت‌افزایی، جریان شناسی انقلاب اسلامی، حفظ روحیه و تعاون در تشکل‌های دانش‌آموزی، مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی را از اهداف برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب عنوان کرد.

این مسئول اضافه کرد: آموزش و تبیین جریانات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تاریخ تمدن نوین اسلامی دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف، آشنایی با سخنان ارزشمند امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در مقاطع خاص و آشنایی با شخصیت ارزشمند پیامبر اعظم (ص) و هنر از دیگر اهداف برگزاری مدرسه انقلاب است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 14 بهمن تا 25 بهمن ماه امسال ادامه می‌یابد، تصریح کرد: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بیش از سه هزار دبیرستان در 33 استان سراسر کشور در حال برگزاری است.

علامتی با بیان اینکه دبیرخانه دایمی جشنواره مدرسه انقلاب در گیلان قرار گرفته است، افزود: دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را برای ارائه در جشنواره مدرسه انقلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و برگزیدگان در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی در 20 فروردین سال 92 هم زمان با روز فناوری هسته‌ای تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول