اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خبر داد

افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان عصر امروز / تغییر در ساعت افتتاحیه

خبرگزاری فارس: معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان خبر داد و گفت: ساعت افتتاحیه تغییر کرده است.

افتتاح نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان عصر امروز / تغییر در ساعت افتتاحیه

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان عصر امروز در اهواز در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز آغاز به کار خواهد کرد.

وی درباره تغییرات انجام شده در ساعت افتتاحیه افزود: ابتدا قرار بود این افتتاحیه راس ساعت 14 برگزار شود که قرار شده این مراسم با یک ساعت تعویق راس ساعت 15 برگزار شود.

*نمایشگاه این دوره بی‌نظیر است

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: در این دوره بیش از 270 غرفه در نمایشگاه ملی صنایع دستی خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ترکیب این غرفه‌ها افزود: با توجه به اینکه تلاش زیادی شده تا در این نمایشگاه داشته‌های فرهنگی خوزستان معرفی شود، بیشتر غرفه‌های در نظر گرفته شده به صنعتگران خوزستانی اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: 55 درصد غرفه‌ها به صنعتگران خوزستانی و 45 درصد غرفه‌ها به صنعتگران دیگر استان‌های کشور اختصاص داده شده است که از این میزان 150 صنعتگر و غرفه به خوزستان و 120 صنعت‌گر و غرفه به سایر استان‌ها اختصاص داده شده است.

حیدری خاطر نشان کرد: استقبال صنعت‌گران از این نمایشگاه بی‌نظیر بوده است به نحوی که برای حضور سایر استان‌ها مجبور به تعیین سقف حضور صنعت‌گر شده‌ایم.

*صادرات اولویت اول است

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: اصلی‌ترین بخش صنایع دستی عرضه و فروش محصولات است و باید در این باره بکوشیم تا فروش در بازارهای بین‌المللی را به عنوان هدف عالیه تعیین و برای رسیدن به این هدف تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

حیدری تاکید کرد: به دنبال راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی عرضه صنایع دستی خوزستان در کشورهای حاشیه خلیج هستیم و در این باره با سرمایه‌گذاران در حال رایزنی هستیم.

انتهای پیام/72006/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول