اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 334

22 بهمن تجدید بیعت مردم پرند با ولایت‌فقیه بود

خبرگزاری فارس: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پرند همگام با تمام مردم کشور، با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن، با ولایت تجدید بیعت کردند.

22 بهمن تجدید بیعت مردم پرند با ولایت‌فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم ولایتمدار و شهید پرور پرند با شروع رسمی راهپیمایی 22 بهمن به صورت گروهی و انفرادی همچون قطره‌هایی از دریای عظیم امت اسلامی از خیابان‌ها و معابر پرند به سمت مسیر راهپیمایی حرکت‌ کردند.

مردم پرند با حمل تمثال امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در طول مسیر راهپیمایی و همچنین پلاکاردهایی با مضمون‌ حمایت از ولایت فقیه، استکبار ستیزی و همچنین گرامیداشت 22 بهمن با آرمان‌های امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر سازشگر»، «مرگ بر انگلیس»، «22 بهمن نماد وحدت، تبلور آزادی و عدالت»، «22 بهمن شکوه ایمان، یادآور جانبازی شهیدان»، «خامنه‌ای رهبری روشنگر است، آیینه جمال پیغمبر است»، «نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی»، «حزب‌الله می‌میرد سازش نمی‌پذیرد» و ... مسیر راهپیمایی را طی کردند.

حضور پر شور تمام مسئولان استانی و شهرستانی در این راهپیمایی، همگام با مردم بار دیگر همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین را در این شهر شهیدپرور و ولایی به همگان نشان داد.

در یوم ‌الله 22 بهمن بار دیگر مردم ولایتمدار و وفادار به انقلاب اسلامی پرند با حضور حداکثری ثابت کردند که در هر شرایط ذره‌ای از عشق و علاقه آن‌ها به انقلاب کم نمی‌شود و همواره آماده خلق حماسه‌های بزرگ هستند.

در این راهپیمایی ائمه جمعه و جماعات، مسئولان و مردم ولایتمدار از همه قومیت‌ها و اقشار زن و مرد، پیر و جوان، اصناف، کارمندان، کارگران، روحانیون، دانشجویان و دانش‌آموزان حضور گسترده داشتند و با مشت‎های گره کرده شعار سر می‌دادند.

مردم با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‎هایی که بر روی آن تبریک دهه فجر و 22 بهمن، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسراییل» درج شده بود، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

همه اقشار پرند در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر با مقام معظم رهبری میثاق مجدد بستند که تا جان در بدن دارند در راه تداوم انقلاب خود پایداری کنند.

انتهای ‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول