اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 318

اجرای سرود 1357 دانش‌آموز ورامینی در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: همزمان با راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، سرود 1357 دانش‌آموز ورامینی اجرا می‌شود.

اجرای سرود 1357 دانش‌آموز ورامینی در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با سی و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 1357 دانش‌آموز ورامینی در مراسم 22 بهمن ماه در زمین چمن کارخانه قند سرود می‌خوانند.

مدیر کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: این سومین سال است که دانش‌آموزان مدارس و آموزشگاه‌های این شهرستان برای اجرای سرود در روز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی آماده شده‌اند.

مجتبی عرب عامری گفت: این دانش‌آموزان تمرین‌های متعددی داشته و از سطح آمادگی و هماهنگی فوق‌العاده برخوردارند و در روز پیروزی انقلاب اسلامی دین خود را به انقلاب اسلامی ادا می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی به این قشر یکی از رسالات خطیر آموزش و پرورش است.

عرب عامری تاکید کرد: همچنین فرهنگیان و معلمان ورامینی طی بیانیه‌های متعددی حضور با شکوه خود در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه را اعلام کرده‌اند.

رییس آموزش و پرورش ورامین که در جمع افرادی که برای راهپیمایی مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) انتظار می‌کشیدند بود، افزود: امروز همه با وضو و به قصد قربت آمدند تا ثابت کنند تحریم اقتصادی اثری در عزم و اراده راسخ ملت ایران نخواهد داشت.

انتهای پیام/2462/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول