اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه عزم و اراده ملی و مظهر اقتدار مردمی نظام دانست.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار نظام اسلامی است

علی‌اکبر شعبانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در اراک گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ضمن تقویت موقعیت کشورمان در مناسبات بین‌المللی نشان دهنده عزم ملی برای رسیدن به قله‌های رفیع توسعه و پیشرفت همه جانبه از جمله دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای است.

وی تصریح کرد: امروز بهترین زمان برای نشان دادن قدرت اسلام و وفاداری ملت ایران به رهبر خود و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که خوشبختانه حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌ها و انعکاس آن در رسانه‌های جهان موجب دفع توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی و بیمه کردن کشور از آسیب‌های توطئه‌گران آن می‌شود.

استاندار مرکزی بابیان اینکه این راهپیمایی نمادی از همبستگی ملت بزرگ ایران و میثاق مجدد آنان با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار ملت ایران در حمایت از آرمان‌ها و اهداف انقلاب است.

شعبانی‌فرد حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخی قاطع به ادبیات تهدید دشمن دانست و ادامه داد: حضور گسترده و بی سابقه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از عوامل تحقق بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

وی این روز را درس بزرگی برای فتنه‌گران و توطئه چینان در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در این سال‌ها نشان داده‌اند که همیشه با انقلاب بوده و هستند و در انتخابات آتی با همین حضور گسترده نیز به دشمنان ثابت خواهند کرد که وفاداری این ملت به انقلاب و نظام اسلامی مختص به یک روز خاص نیست و آنان هر روز را روز مبارزه علیه دشمنان ایران اسلامی می‌دانند.

انتهای پیام/87004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول