اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

حضور هسته‌های مردمی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: هسته‌های مردمی و حفاظت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان امروز همانند سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه حضوری باشکوه داشتند.

حضور هسته‌های مردمی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال با حضور حداکثری آحاد و اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان از میدان آزادی زاهدان آغاز شد و هسته‌های مردمی حفاظت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان نیز در کنار سایر مردم حضوری باشکوه در صحنه داشتند.

یکی از اعضای هسته‌های مردمی حفاظت اجتماعی به خبرنگار فارس در زاهدان گفت: امروز به صحنه آمده‌ایم تا به همگان ثابت کنیم همواره از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پاسداری می‌کنیم.

وی افزود: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه محکمی برای ولایت فقیه است.

یک شهروند دیگر نیز اظهار داشت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا با استفاده از حربه‌های مختلف مانند تحریم و تهدید اراده جوانان را در حمایت از انقلاب سست کند اما ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی همواره و در تمامی صحنه‌ها نشان داده‌اند که این‌گونه حربه‌ها هیچ تأثیری در اراده قوی ملت ایران ندارد.

گفتنی است، حضور اقشار و آحاد مختلف مردم شیعه و سنتی سیستان و بلوچستان از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف، کارگران، کارمندان و ... در راهپیمایی امروز 22 بهمن بی‌نظیر بود و مردم این منطقه در این روز حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

انتهای‌پیام/75005/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول