اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

22 بهمن سند و شناسنامه نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: 22 بهمن سند و شناسنامه نظام اسلامی است.

22 بهمن سند و شناسنامه نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس صبح امروز در مراسم راهپیمایی باشکوه مردم کنگان اظهار داشت: امروز به مدد ملت انقلابی، تدابیر رهبری و تلاش‌های دولت خدمتگزار، این انقلاب به عنوان یک نهضت شکست‌ناپذیر در سراسر عالم مطرح شده است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین اهداف قیام ملت رشید ایران در سال 57 افزود: 22 بهمن و دهه فجر نماد پایداری ملت ایران در مبارزه علیه نظام شاهنشاهی بود که ریشه در بیداری ملت و رهبری شجاعانه امام خمینی(ره) داشت.

فرماندار کنگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در توده‌ها داشته و برگرفته از نهضت حسینی بوده خاطرنشان کرد: دهه فجر و 22 بهمن در واقع سند و شناسنامه نظام اسلامی است که برای تکوین دین اسلام و بیداری ملت‌های آزاده پی‌ریزی شد.

یزدان‌شناس به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در شهرستان کنگان در چند دهه گذشته به‌ویژه در زمان دولت‌های نهم و دهم پرداخت و تصریح کرد: اگر امروز شهرستان کنگان شاهد بیشترین حجم پروژه‌های افتتاح شده و آغاز عملیات اجرایی در کل استان است به برکت نظام دینی و نگاه والای دولت خدمتگزار است.

وی بیان کرد: امروز و به برکت نظام و همت بالای دولت تحولی عظیم در شهرستان به‌ویژه در مبلمان و عمران شهری و روستایی صورت گرفته که جای خوشحالی و شکرگذاری است.

فرماندار کنگان گفت: عزم همه خادمین مردم در این شهرستان ارتقاء و توسعه بیش از پیش این خطه ارزشمند از ایران پهناور اسلامی است. باید از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه ایران اسلامی استفاده کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

مردم کنگان امروز اعم از سنی و شیعه و پیر و جوان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و دلبستگی و عشق خود به نظام اسلامی را به اثبات رساندند.

سر دادن شعارهایی در دفاع از نظام اسلامی و انقلاب و ولایت فقیه و همچنین شعارهایی در محکومیت استکبار و آمریکا و اسرائیل از ویژگی‌های راهپیمایی امروز بود.

انتهای پیام/2451/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول