اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگان با سراسر کشور انجام شد

حضور گسترده مردم شرق گلستان در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: مردم شهرها و روستاهای شرق گلستان هماهنگ با مردم سراسر استان و همگان با سراسر کشور یوم‌الله 22 بهمن را گرامی داشتند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز تاریخ دشمنان را ناامید کردند.

حضور گسترده مردم شرق گلستان در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎ا‎لاسلام علی فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس در جمع مردم این شهرستان که در کنار مصلای این شهر گرد آمده بودند گفت: این حضور نشانه همراهی صادقانه با نظام و دفاع از ارزش‎های اسلامی و ایرانی برای رسیدن به یک هدف متعالی است.

آخوند عبدالباسط نوری‎زاد امام جمعه اهل سنت این شهرستان هم گفت: نمایش اقتدار و عزت ملت با بهره‎مندی از سلاح وحدت در راهپیمایی امروز مردم شهرستان گنبدکاووس نمایان بود و جای تقدیر داشت.

حجت‎الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان در جمع مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه رامیان در گلزار شهدای گمنام گفت: خداوند شما را برای این نظام و نظام را برای شما حفظ کند، بنده شک ندارم در سایه تعامل شما با مسئولان و هدایت ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‎الله خامنه‎ای عزت و بزرگی ما تمامی نخواهد داشت و دشمن در حسرت از بین بردن اندیشه‎ها و اهداف ما خواهد ماند.

علی‌اکبر سایری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر هم با تمجید از حضور گسترده مردم در این رویداد بزرگ خطاب به جهانیان گفت: قطعاً موقع آن رسیده که دست از سر این مردم و این نظام بردارید و دام پلید و شیطانی خود را برای کسانی پهن کنید که از داشتن نعمت رهبری مقتدر، هوشیار و بیدار بی‎بهره هستند.

علی‎اصغر اطهری امام جمعه نگین‎شهر هم در بین مردمی که در کانون یادگار امام جمع شده بودند گفت: حضور شما مردم در نتیجه بینش صحیح و بصیرت شما است.

وی تاکید کرد: این نظام با این مردم بیمه خواهد بود و به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود (عج) پیوند خواهد خورد.

آخوند ابوبکر خجم‎لی امام جمعه اهل سنت نگین‎شهر هم در جمع شرکت‎کنندگان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن این شهر با تقدیر از حضور گسترده مردم، ولایتمداری مردم و وفای به عهد و پیمانی که با امام و شهدا بستند را عامل اصلی حضور مردم برشمرد و تصریح کرد: این انقلاب و این نظام با مردم به حرکت رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

حجت‎الاسلام عین‎الله شهابی امام جمعه خان‎ببین هم خطاب به مردم پرشور و انقلابی این شهر که در این حماسه بزرگ شرکت کرده بودند گفت: حسن اعتماد مردم و مسئولان نظام نسبت به هم با دسیسه‎های دشمنان از بین نخواهد رفت و دوستی شما ملت قهرمان با حکومت اسلامی همیشگی و ابدی است.

حجت‎الاسلام علی‎اکبر نصرتی امام جمعه شهر دلند هم در بین مردم حاضر در میدان غدیر این شهر گفت: حرکتی که از سه عنصر الهی‎بودن، ولایی‎بودن و مردمی‎بودن بهره می‎گیرد به بیراهه نخواهد رفت و اینها نشانه‎های حکومت جمهوری اسلامی ایران است که تا جهانی شدن و رسیدن به حکومت امام عصر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2307/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول