اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

22 بهمن صحنه نمایش اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان طارم گفت: 22 بهمن صحنه نمایش اقتدار نظام اسلامی است.

22 بهمن صحنه نمایش اقتدار نظام اسلامی است

غلامحسین رجبی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طارم با اشاره به توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان و تلاش دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی، ملت ایران را مردمی پایدار و مصمم در حمایت از انقلاب اسلامی دانست و عنوان داشت: مردم ما امروز مصمم‌تر از گذشته آینده را می‌بینند و در مقابل توطئه و تبلیغات دشمنان ایستادگی کرده و پایدار و مصمم به راه خود ادامه می‌دهند.

وی با تأکید بر ولایت‌پذیری تمام آحاد جامعه اظهار داشت: امروز دشمنان قسم‌خورده انقلاب نوک پیکان حملات خود را به سمت ولایت قرار داده‌اند و این موضوع احساسات مردم را جریحه‌دار کرده است.

وی در ادامه راهپیمایی 22 بهمن امسال را نمایشی نمادین از بصیرت، هوشیاری، ایستادگی و استقامت مردم برسر آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن سال‌جاری نیز به کابوسی وحشتناک برای توطئه‌گران و دشمنان انقلاب تبدیل شد.

فرماندار شهرستان طارم افزود: انقلاب اسلامی همانند دریای خروشانی است که مواج آن همیشه برای دشمن آسیب‌زا بوده و این انقلاب را نیز همین خروش سهمگین از توطئه‌ها و ترفندها در امان داشته است.

وی اقتدار انقلاب اسلامی را در سایه دو رکن ولایت الهی و حضور مردم در صحنه دانست و تصریح کرد: انقلاب همیشه با این دو رکن زنده و بالنده بوده است و امروز نیز به حیات مبارک خود ادامه می‌دهد.

رجبی راهپیمایی 22 بهمن را صحنه نمایش عزت و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام معادلات دشمنان را بر هم زد.

وی بسیاری از انحرافات را نادیده گرفتن راه ولایت و پیمودن مسیر در غبار فتنه‌ها و آشوب‌ها دانست و اظهار داشت: هدف دشمن، ایجاد فتنه و اختلاف در میان مردم است.

فرماندار شهرستان طارم تصریح کرد: برای خنثی شدن توطئه‌های استکبار و به کوری چشم دشمنان ملت شرافتمند ایران اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن‌ امسال هر چه با‌شکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار شد.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و غیور ایران اسلامی در 22 بهمن سال‌جاری بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، پاسخ دندان‌شکنی به استکبار دادند.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول