اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

صلابت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: صلابت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشته شد.

صلابت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به نمایش گذاشته شد

نورالدین رفیعی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به قرار گرفتن انقلاب اسلامی در چهارمین دهه خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حالی چهارمین دهه حیات خود را می‌گذراند که پیروزمندانه و با الهام از تعالیم نورانی اسلام، بحران‌ها و چالش‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: این روز بزرگ در تاریخ انقلاب باید همراه با آرامش و با حفظ بصیرت باشد تا با بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا، اتحاد و همبستگی را به جهانیان نشان دهیم.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه 22 بهمن سالروز پیروزی حق بر باطل و روز عزت و اقتدار ملت ایران است، خاطرنشان کرد: 22 بهمن فرصتی برای نمایش اقتدار، عزت و صلابت ملت ایران به نظام سلطه و استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: در 22 بهمن امسال بار دیگر نشان دادیم که بیدار و هوشیار بوده و یکپارچه و منسجم هستیم و دشمنان بدانند اگر بخواهند راه و شکافی بین ملت ما ایجاد کنند مردم بیدار و یکپارچه از نظام و ارزش‌های آن و ولایت فقیه دفاع می‌کنند.

رفیعی افزود: ملت در 22 بهمن نشان داد که هیچ خللی در صفوف حامیان انقلاب اسلامی وجود ندارد و مردم می‌آیند تا بگویند ایستاده‌اند و از حرکت‌های توسعه استقلال و آزادی حمایت می‌‌کنند.

فرماندار شهرستان ابهر با تأکید بر ولایت‌پذیری تمامی آحاد جامعه اظهار داشت: ملت بزرگ ایران دلداده ولایت هستند و تا آخرین لحظه از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

وی افزود: ملت ولایت‌مدار و غیور ایران با حضور در تمام صحنه‌ها، حمایت و پشتیبانی کامل خود را از مقام معظم رهبری اعلام کرده و با تمام وجود آماده اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستند.

رفیعی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: ملت ایران در این روز نشان دادند که خود باید درباره سرنوشتشان تصمیم بگیرند و کسی حق دخالت در این امر را ندارد.

وی با بیان اینکه امام انقلاب را از توطئه‌های دشمن نجات داد، عنوان داشت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان نظام علیه کشور طراحی شده است اما پایداری مردم و رهبری خردمندانه امام راحل و پس از ایشان رهبری مقام معظم رهبری موجب شدن که گزندی به این انقلاب نرسد.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: 22 بهمن عرصه دیگری برای یک حماسه ملی در محکوم کردن همه توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن در جبهه‌ای دیگر از مبارزه با دشمنان قرار گرفته و به آن‌ها ثابت کردند که ملت ایران خستگی‌ناپذیر بوده و هیچ قدرتی قادر به مبارزه با آن‌ها نیست.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول