اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 327

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برگ زرینی دیگر در تاریخ پیشوا

خبرگزاری فارس: مردم مذهبی و ولایتمدار حماسه آفرین شهرستان پیشوا با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برگ زرینی دیگر در تاریخ پیشوا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم حماسه آفرین شهرستان پیشوا برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن از ساعاتی قبل از آغاز راهپیمایی در محل حضور یافتند.

مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان پپیشوا در روز تجلی حضور برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این شهرستان به ثبت رساندند.

این راهپیمایی با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستانی تا آستان امامزاده‌جعفر (ع) محل برگزاری مراسم ویژه 22 بهمن ادامه یافت.

مردم شهر خون و قیام با گرمای قلبی بیشتری در مراسم گرامیداشت 22 بهمن و لبیک‌گویی به ندای مولایشان مقام معظم رهبری حضور پیدا کردند و حماسه‎ای به‌یادماندنی خلق کردند.

پیشوایی‌ها با شور و هیجانی وصف‌ناپذیر با شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آماده» و «مرگ بر سه ابلیس، آمریکا، اسرائیل، انگلیس» ضمن اعلام حمایت از آرمان‌های انقلابی، نفرت و انزجار خود از مستکبران به‌ویژه آمریکا، اسرائیل و انگلیس را نشان دادند.

مردم شهرستان پیشوا که در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور پرشوری داشته‌اند امروز بعد از گذشت 33 سال از بهمن 57 بار دیگر در صحنه حاضر شده‌اند تا نشان دهند که همچنان تا پای جان در راه دفاع از انقلابی که برای آن خون‌های زیادی داده‌اند، ایستاده‌اند.

امروز پس از سی‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و طلوع سی‌ و چهارمین بهار آزادی، مردم شهرستان پیشوا همراه با دیگر اقشار ایران اسلامی با حضوری چشمگیر و یکپارچه ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با تجلی حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده، به مسیرهای تعیین شده آمدند و با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی تجدید پیمان کردند.

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول