اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محلات:

راهپیمایی 22 بهمن اثبات پیوند ناگسستنی مردم با ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار محلات گفت: پیام راهپیمایی 22 بهمن اثبات پیوند ناگسستنی مردم با ولایت و مشت محکی بر دهان یاوه‌گویان است.

راهپیمایی 22 بهمن اثبات پیوند ناگسستنی مردم با ولایت است

غلامعلی یارمحمدی امروز و در حاشیه مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محلات اظهار داشت: صلابت گام‌های امروز مردم ایران نگرانی دشمنان را از ترویج فرهنگ ظلم ستیزی در جهان بیشتر کرد.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان از روزهای گذشته با تبلیغات منفی خود سعی در کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی امروز داشتند که مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی تمام تلاش‌های آنان را بر باد دادند.

فرماندار محلات تاکید کرد: ایران اسلامی پرچم‌دار مبارزه با ظلم ‌ستیزی در جهان است و امروز به الگو و سرمشق سایر کشورها تبدیل شده است.

یارمحمدی ادامه داد: راهپیمایی پرشکوه و بی‌نظیر مردم در جای جای ایران اسلامی نشان داد که مردم همواره در کنار ولایت هستند و یاوه‌گویی‌های دشمنان هیچ تأثیری در دفاع آنان از ارزش‌های انقلاب ندارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی نشان دادند در همه شرایط وضعیت انقلاب را درک کرده و هیچگاه انقلاب اسلامی را تنها رها نمی‌کنند، اذعان داشت: بدون شک در انتخابات آتی نیز مردم موقعیت ‌شناسی خود را با حضور در پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد.

انتهای پیام/87013/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول