اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن‌شکن بود + تصاویر

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بی‌نظیر، گسترده، دشمن‌شکن و قابل تحلیل و تفسیر بود.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن‌شکن بود + تصاویر

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: حضور امروز مردم بی‌نظیر، گسترده، دشمن‌شکن و قابل تحلیل و تفسیر بود.

وی افزود: تحریم‌های دشمنان از این لحاظ اثر داشت که موجب حضور بیشتر مردم در صحنه شد و ملت ایران با شور و شوق زیادی در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن حضور پیدا کردند.

کرامت توحیدی دبیر بازنشسته آموزش و پرورش نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مردم همان‌طور که در 34 سال گذشته حضور باشکوهی از خود به نمایش گذاشتند امروز نیز پرشور و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

 

وی افزود: هیچ خللی در عزم راسخ مردم به وجود نیامده و قشر جوان و همچنین رزمندگان دوران دفاع  مقدس در این آیین حضور چشمگیری دارند.

مهدی روزپیکر رئیس دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان در شهرستان جیرفت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نقش مردم در صحنه‌های مختلف همیشه مهم است اما در سال جاری آمریکا و هم‌پیمانانش فشارهای اقتصادی را علیه ملت ما تحمیل کردند به این امید که حضور مردم در صحنه‌های مختلف کمرنگ شود.

وی افزود: به طور کلی هدف دشمن متزلزل‌کردن پایگاه‌های مردمی جمهوری اسلامی ایران است، حضور مردم موجب می‌شود انقلاب در صحنه‌های بین‌المللی از پویایی بیشتری برخوردار باشد.

روزپیکر تصریح کرد: هر اندازه نظام اسلامی قوی‌تر باشد به همان اندازه موضع استکبار جهانی در مسائل داخلی و خارجی علیه ما کمرنگ‌تر می‌شود و این حضور دشمن را در زمینه‌های مختلف که علیه ملت ایران برنامه دارد، مأیوس می‌کند.

زهرا صداقت‌منش یکی از بانوان شرکت کننده در این راهپیمایی نیز اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه ادامه دهنده راه امام و شهدا باشیم در این آیین شرکت کردیم.

 وی افزود: زنان در زمان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و امروز هم می‌توانند در راستای پیشبرد اهداف نظام مؤثر باشند.

مهدی سعیدی یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی نیز اظهار داشت: مردم امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و بزرگی خاصی آفریدند و به استکبار جهانی نشان دادند که همیشه حامی ولایت‌فقیه هستند.

انتهای پیام/80002/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول